Gris78 skrev 2010-10-15 10:01:18 följande:
Inna - Det är just av den anledningen som du och flera just pratat om som jag tycker är den största anledningen varför man ska köra med stickor. Jag känner igen mig i era olika situationer och har själv tyckt att teststickor verkar lite väl....
Vad kan man säga, har inte gjort försök nr 2 ens en gång och jag är redan för stickor....
Mellanis och Essalady - det nya ÄL har inte kommit än men det är inte långt kvar, dag 1 var den 9/10 så tiden springer fram tack och lov..
Har inte glömt er i denna tråd, eftersom jag missade senaste ÄL så har jag inte haft jätte mycket att tillföra.
Jag sedan förra helgen lyckats få Bältros, mamma hade det i midsommras. Tydligen så smittar det inte så jag vette fan hur jag kunnat fått det. Mamma hade det på samma ställe fast på motsvarande sida. -Lustigt nog!
Iallafall, bältros är INTE kul konstant smärta och tusen nålar känslan kommer och går. Det finns inget man kan gör förutom att stå ut med skiten. Läkaren skrev ut Citadon som han trodde kanske kunde hjälpa lite och framför allt ge mig chansen att sova utan att vakna tusen gånger. Så igår kväll så tänkte jag testa Citadon och gjorde "misstaget" att läsa sedeln som kommer med alla läkemedel. BÖR UNDVIKAS OM MAN FÖRSÖKER BLI GRAVID.
Jag får fortsätta plågas helt enkelt.
jag har fattat det som att först är det glad gubbe och sen är det go go 24-48 h frammåt.
Mellanis - kul med tickandet, bandade du ljudet?? :)
Ash bältros- låt ju jobbigt! Konstigt att din mamma först fick det och sen du och det ska inte vara smittsamt. Hur får man det då har ni varit på samma platser? Tror du inte att man garderat sig lite med citadonen? Tycker att det ibland är så med läkemedel både hängslen och livrem? Men det är min åsikt ;) fasiken har du ont så hade jag knaprat tabletter. =) Om jag kommer till bb så ska jag be om den största och starkaste groggen de har ;) eller så ska jag föda under orgasm *asg* Hahha det finns mycket man kan läsa om på nätet...
banda- varför tänkte jag inte på det? ;) det tickade fort som bara den kan jag säga .....