Vi över 30 som längtar efter första barnet
BULLEN - Grattis!!!! Va kul! =)
Ni som fått mens..... trist =( men nya tag nästa månad!
Astrogirl- Hoppas det går bra och att ni får en tidig tid. Har du prövat tempmetoden? ( jag vet att jag är lite besatt av den ;) ) kan ju vara bra så du vet att du har haft äl och vet att en del läkare rekomenderar att man ska tempa x antal månader när man fått tid till utredning!
Ernlia- Hur går det har du fått ett pluss? !
Millan- Uch så jobbigt det ni råkade ut för. Men oddsen för att det ska hända igen borde vara väldigt väldigt liten =)
Essalady- Japp man trodde att det bara var att bestämma sig nu skaffar vi barn. Jag var likadan man är ju liksom van att få det man vill, visst man kanske får slita lite för att komma dit men haade man bestämt sig så.... Det har iaf varit oerhört frusterande för mig också att inse att man inte bara kan bestämma sig att NU skaffar vi barn!
Ego- Nu är jag hemma från Amsterdam och har slappat och haft det gött! Men fick en blödning i går =( men hoppas att den berodde på ömma slemhinnor i samband med sexande....jajja hoppet lever iaf tills på torsdag då jag ska på vul. Nu hoppas jag bara att jag ska bli frisk också..... jag tror kanske att jag åkt på halsfluss =(