Rosavit skrev 2010-09-29 20:24:33 följande:
Ja det är några dagar kvar.. Men jag har absolut inga symptom alls.. Känner mig pigg, inga ömma bröst eller illamående... Förra månaden hade jag oxå mensvärk en vecka innan så jag har inga större förhoppningar även om jag innerst inne hoppas och tänker på det hela tiden..
Kände du något speciellt innan du testade? Får känslan av att alla som plussar redan innan visste att de var gravida?
Hoppas det går bra för er andra och tråkigt med mensen MD77 :(
Hej tråden!
Rosavit- altså jag har nog kännt lite olika symptom var enda månad ;) vare sig det blev pluss eller minus ;) men jag hade faktiskt lite molvärk dagarna innan denna gång!. (altså finns inget bättre ord, det "görar liksom där nere" ) Och var morgonpigg vilket jag inte är i vanliga fall och så var det första gången jag plussade också!
Jag tempar ju och det såg ganska bra ut på min kurva så det var nog mest det jag gick på ;) molvärk och bröstont, kan ju lika gärna vara pms? iaf i mitt fall.
Jo nog förstod ni mig rätt på de små männen ;)
Denna gång så hade vi en sex innan äl, tidigare så har vi typ börjat sexa ordentligt då jag fått utslag på äl testen. Det kan ju bara vara en lyckoträff att det funkade nu men tror det är bra att vara ute i tid!
Både fasen innan äl och efter har varierat för mig (men INTE så mycket som en vecka) MEN det kan bero på att jag börjat käka naturläkemedel men har för mig att den kunde diffa på någon dag innan också ? Äl kan ju utebli ibland, ibland får man äl och missar stegringen och ibland äl utslag men att ägget ändå inte lossnar. Äl-test är bra men stämmer inte till 100% så sexa på ;)
nu lite tv tittande innan sängen blir en tidigt kväll för mig!