Marsflickan80 skrev 2011-12-21 21:56:19 följande:
Saftis: God jul på dig också, ha nu riktigt mysigt nere i Skåne! Skall ni berätta då?
Irmelie: tack för ditt svar. Om man skall tro FL så går jag in i v.6 om två dagar men då är jag förhoppningsvis bättre. Jag får väl utgå ifrån att allt kommer att gå bra, den här gången stannar h*n ju
Jojjo: Tack

du är ju inte klok! 5 tester?! Själv så nöjde jag mig med 4st

jag längtar verkligen till julafton, vi skall berätta för makens föräldrar då. Vad skönt att du är ledig så länge (är lite avis). Kommer att spänt vänta 2 januari på din rapport (och kanske foto?). Bra du skrev det, kom på att jag kanske också skall boka tid hos BM. Ha en riktigt fin jul du och magen också
Maria: vad skönt att ni ändå fick till utredningen så pass snabbt. Men vilket mysko beteende! Jag förstår att du blir galen på henne. Bättre hon lägger fram det hon har att säga istället för att bete sig underligt. Hjälp! vad människor är knäppa ibland, man blir så trött!
Tillbax i Stockholm! Nä... vi tänker inte berätta förrän efter att vi passerat v. 12... man vågar ju lixom inte. Men visst var det svårt... speciellt som farsan och jag brukar vara de som är hetast på gröten när det gäller vinet på julafton. Fast... jag drack ju inte vin förra julafton heller, men det har han glömt... Brorsan tog min "plats" (han dricker inte vin i vanliga fall) så då såg farsan lite gladare ut...