Vi över 30 som längtar efter första barnet
Just nu går jag i en "vänta-på-att-mensen-inte-ska-komma-tid"... och det känns som att tiden är oändligt lång fram tills dess fast att det bara är cirka 2 veckor... ;)

Känns som jag har en hel del symptom så det blir säkert ett fett minus...
Kan t ex inte dricka te längre (kris & panik, gillar verkligen te...
), spydde till och med av det på jobbet igår...Jojjo: Vad skönt att ni är på banan igen! Lycka till!
EGO: Träffade en liten fem veckors-bebis idag...oj, oj, oj, vad söt han var... Har varit hos svärisarna den här helgen och ja... svärmor tyckte att jag såg lite hängig ut (kan ju inte säga till henne att jag mår illa för att jag är gravid... inte än...)
VUL i morse... Allt var som det skulle enligt 7+1, som jag är idag... så himla skönt (även om läkaren påpekade att det var för tidigt att ropa "hej"...)
På tal om gynekologer... mitt ex är gynekolog och ja... alltså de ser på det på ett mycket professionellt sätt om man säger så ;)
I början tyckte folk det var så roligt att skämta om "jaså, träffades ni på kliniken? eller Aha, då får du gratis undersökning hemma?
Själv föredrar jag nog en manlig rent av, men... det spelar ingen roll vilket.
Jojjo. Det gick bra att jobba, men är grymt trött (och då har ändå inte barnen kommit än...kommer imorgon= full rulle...)