Vi över 30 som längtar efter första barnet
Millan -Härligt!!! Kommer gå bra!
Pingla - Det räcker med 1 ägg!!! Ge inte upp!!!
Millan -Härligt!!! Kommer gå bra!
Pingla - Det räcker med 1 ägg!!! Ge inte upp!!!
Du är en riktig kämpe!

Maria - Ååååååååå vad härligt! Säger stort lycka till och ett liiitet grattis. Klart det ska gå bra!
Maria - Usch vad tråkigt. Men tycker att du låter stark och klok i allt ändå. Bra att det blir en utredning, ordentligt. Stor kram
EGO: Mår riktigt bra, trots allt, känns konstigt att säga, men det är en skön känsla. Nu är det bara dagar kvar tills vi flyttar och hjälp vad grejer det är som ska fixas! Ska få träffa en läkare på måndag och ställa alla mina frågor om varför det gick som det gick den här gången. Förväntar mig inga svar alls, men känns som om jag måste göra det för att kunna släppa helt och gå vidare.
Fick min mens 4 dagar för tidigt, skönt ändå att jag slapp vänta på den. Nu ska vi roa oss kungligt i sänghalmen, när vi hittar orken efter flytten
Inget fokus på stickor, ÄL eller bebis, bara ha trevligt, ni vet sådär som sexlivet var INNAN operation barnverkstad
Men, önska sig ett mirakel kan man ju alltid 
Oj vad ni har koll på vilka tester som tagits på er. Jag vet i stora drag, men inte alls som ni. Gällande ivf i Örebro, säger jag tummen upp. Man får snabbt tid, alltid svar när man mailar eller ringer. Gulliga sköterskor och bra och trevliga läkare. Proffsigt och mänskligt bemötande. Liten avdelning, så känns inte så skrämmande. Rekommenderar dem absolut!