ja här behöver jag hamna känner jag.. har en del att köpa klappar till och det blir svårare för varje år...
Dotter fyller snart 16: saker till hennes hamster är alltid uppskattat så det blir det, funderar på någon Dvd-box till henne och allra helst nån konsert med hennes favoritatrtister.
Sonen 12 år: Älskar klurigheter så han ska få ett stort pussel med 500/1000 bitar med nåt lämpligt motiv, ska leta plancher på rymden och planeter och sånt - drömmen är en planch på rymdskeppet Discovery...
Son 10 år: Samlar på star wars-saker så det blir lite lego och såna saker, ska köpa sängkläder med star wars...
Son 9 år: Behöver kliva ur bebisträsket så han ska få lite pedagogiska saker och som får honom att vilja upptäcka världen.. Lutar åt lite lättlästa faktaböcker om typ djur, rymden, människokroppen.
Dotter 6 år: fyller år samtidigt som det är jul - pysselsaker tror jag börjar bli lämpligt, kan bli lite mönstersaxar, pärlor och band , kanske nåt nybörjarset med brodyr eller liknande. Målarset med färg och penslar kanske.
Son 2 år: duplo/lego, Brio järnväg, 3-hjuling och så massa nödvändiga kläder...
Svärmor: Ingen aning faktiskt.... hon är snart 67 år och har typ allt.... men kanske något till sommarstugan?..
Svåger: en pedant ungkarl som har allt och inte har så mycket intressen. Bilvårdsset, rattmuff, bilhandskar eller nåt fullkomligt meningslöst kan det bli....
Maken: Här blir det saker till motorcykeln.. Allt med Harley Davidson önskas så det ska bli lite "lull-lull" tänkte jag mig med badhandduk, kaffemugg, keps och lite sånt där...