• Anbe

Julklappstråden

Tänkte att vi i denna tråden kan tipsa varandra om julklappar.
    Vet ni vad ni ska köpa eller har ni kanske redan börjat inhandla årets julklappar.
    Vet att många med mig gärna handlar julklappar på nätet så tipsa gärna om bra sidor.
    Snart kommer Tomte

• Svar på tråden Julklappstråden
  • Orkide

Uppdaterar min lista igen, hur går det för er andra är ni klara?

Mor
    -Servetthållare, diskmedelspump
    Far -PC-spel (datanörd ;) )
    Syster: 21 år -Örhängen, pumps, smink KLAR
    Svärmor -Presenkort: Min müsli och bakåplåtshållare KLAR
    Svärmors make -????
    Svärfar - Vin
    Svåger: 16 år -Träningsvikter KLAR
    Svägerska: 15 år -Örhängen, parfym, smink KLAR
    Svägerska: 11 år -Tröja, leggings, glitterhårspray KLAR
    Svägerska: 10 år - Top Model block (kan designa och rita saker), glitterhårspray KLAR
    Sambons farmor ??
    Svärmors makes mamma ??

Nu har jag hälften kvar ungefär.. :( Hittade förresten likör patronen men den säljs inte i Sverige och för att köpa in den blir det kanska dyrt. Hade tänkt att spendera max 300 kr på svärmors make.. :( Vet inte alls vad jag ska köpa!!

• Coursell

Har en snart 10-årig flicka och glitterhårspray låter ju kul! Var köper ni det?
    Av mig får hon annars smycken (gör själv) smink, hårfön, ny skrivbordslampa...hittitlls
    Dottern 4½ år får massor med dvdfilmer...homenter köp 6 betala för 1 och köp en dvd till normalpris innan avslutande av prenumeration...prisvärt ändå några pussel...sedan vet jag inte...
    Grabben på 15 får en kostym (förskott), skridskoskydd, pengar till fotbollsskor, ....
    Mamma får bland annat ett "pärlat bokmärke"....
    Längre har jag inte kommit än i år

• Orkide
    Coursell: H&M Har silver- och guldglitterhårspray, kostar 29.90 rätt dyrt.. Vet att Åhlens har det också men jag vet inte vad det kostar.
  • Anbe

Är d nån som vet om det finns lite hftigare julgranskulor i svart,silver el vitt.Vill gärna köpa lite till min stora flicka som köpt sig en svart julgran hmmmm ja ungdomarFlört

• caaroooline

Vi är klara med julklappar (och födelsedags present, han fyller år dagen efter) I julklapp får han:
    kläder (såklartxD)
    Pulka,
    Leksaker (badleksaker, dublo lego tillbehör, runda "muggar" typ som han kan ställa på varandra ja lite sånt)

Födelsedagspresent:
    Verktygsbord (inte ett riktigt, utan leksaks)
    Kläder
    Och bollhav :)

• Snuttjulla

Jag tycker att vetekuddar är en jättebra julklapp.
    För er som vill vara lite personligare, skulle man ju kunna sy eget överdrag.

• sherlock

Min lilla familj (mina päron samt bror och svägerska)  har bestämt att vi abra ska köpa något mindre till varandra,  sedan ett par kompisar.

Mamma - hudvårds produkter ifrån The Sanctuary Coven Garden + ett "fint" badskum KLAR 
    Pappa - Clas ohlson katalog ifrån england (på allvar alltså det vill han ha, nörd!) och någon tåg tidning
    Bror - ?
    Svägerska ?

Stort problem med bros + svägerska, vet inte alls vad jag ska köpa. Dom har allt och ska flytta så inget till huset vill dom ha. Hmm ska klura på saken.

Kompis K - FCUK läppglans + The Sanctuary ansikts mask KLAR
    Kompis V - The Sanctuary Mum to Be present KLAR
    Kompis J - FCUK läggglans + The Sanctuary  ansikts mask KLAR
    Kompis Js son - Top Gear spel KLAR
    Kompis A - "fint" Doft Ljus och vin KLAR

Vart mycket The Sanctuary producter men det var erbjudande på BOOTS Köp två få en tredje gratis...

• nexie

mamma: fotokalender och ?????
    pappa: whiskey
    syster och man: påslakanset och köksgrejer, slevar och sånt
    bror: kockknivar, grytunderlägg
    morfar: fotokalender

svärmor och svärfar: fotokaldender och ??
    mannen: ??

barnen:
    4,5 åring: Polly pocket hus och gubbar, skridskor, kjol, nåt plagg med glitter på, pysselgrejer .....?
    3 åring: fånga ballongerna spel, stor my little pony som pratar, och ???

kusin (15 år): något smink eller annat liknande
    syskonbarn: 4 stycken 0-3 år bla: skallra, påslakan, fånga ballongerna, "bilar" tröja, jobbarbyxor, m.m.

• TheStar
    Orkide skrev 2010-11-26 16:53:52 följande:
    Hittade förresten likör patronen men den säljs inte i Sverige och för att köpa in den blir det kanska dyrt. Hade tänkt att spendera max 300 kr på svärmors make.. :( Vet inte alls vad jag ska köpa!!
    Har för mig att Teknikmagasinet hade några snapsglas som såg ut som patroner om du nu är inne på den linjen Kanske kan vara något? Med en liten "vanlig" flaska av något smaskigt att ha i?
  • Snuttjulla
    Orkide skrev 2010-11-26 16:53:52 följande:
    Uppdaterar min lista igen, hur går det för er andra är ni klara?

Mor -Servetthållare, diskmedelspump
    Far -PC-spel (datanörd ;) )
    Syster: 21 år -Örhängen, pumps, smink KLAR
    Svärmor -Presenkort: Min müsli och bakåplåtshållare KLAR
    Svärmors make -????
    Svärfar - Vin
    Svåger: 16 år -Träningsvikter KLAR
    Svägerska: 15 år -Örhängen, parfym, smink KLAR
    Svägerska: 11 år -Tröja, leggings, glitterhårspray KLAR
    Svägerska: 10 år - Top Model block (kan designa och rita saker), glitterhårspray KLAR
    Sambons farmor ??
    Svärmors makes mamma ??

Nu har jag hälften kvar ungefär.. :( Hittade förresten likör patronen men den säljs inte i Sverige och för att köpa in den blir det kanska dyrt. Hade tänkt att spendera max 300 kr på svärmors make.. :( Vet inte alls vad jag ska köpa!!
    kanske en fickplunta, och så fyller du den med en svätt whiskey, eller ger en flaska också, för att ha värmande stunder på älgjakten? Kanske med ett roligt rim,
    ta fram denna ifrån din innerficka,
    bli lite varmare genom att dricka,
    men inte för mycket, du ska ju lyckas pricka
    God jul, dennna är från (din sambos namn) och "hans flicka"
Svar på tråden Julklappstråden