• Lilymor

BF ca 13:e Maj 2011

Gjorde ett graviditetstest hemma idag och det blev ett PLUS!!! Nu börjar en lång och spännande resa. Har ni BF i maj kanske vi kan följas åt? Solig

• Svar på tråden BF ca 13:e Maj 2011
  • down under

Var på 3d ultraljud idag igen och fick en till liten glimt av min lilla prinsessa där inne i magen..
    Så kul att se! V 22+3

3D bild..

Vanlig 2D bild...vilken skillnad!

Gullig litet näve och fot avtryck!

• Nanna84
    down under skrev 2011-01-08 00:31:59 följande:
    Var på 3d ultraljud idag igen och fick en till liten glimt av min lilla prinsessa där inne i magen..
    Så kul att se! V 22+3

3D bild..

Vanlig 2D bild...vilken skillnad!

Gullig litet näve och fot avtryck!

Jättefina bilder! Söt liten fot :)

Jag har inte funderat på att gå och göra 3d. för det första kostar det ju massor och tycker 2d funkar lika bra om man bara vill veta att allt är okey. Men man blir ju lite sugen när man ser så fina bilder. :)

Du kanske redan skrivit detta: men vart i sverige bor ni?
    Just nu är det inte så kallt här, men MASSOR med snö, iaf där jag bor.  

i dag vaknade den lilla till nästan samtidigt som jag. Kände buffar direkt när jag varit vaken ca 10 min. Mysigt :)

Vill att det ska bli vår nu, för då är våra bebisar snart här Hjärta
  • down under

Jag hade just flyttat till Uddevalla från Mora innan vi åkte på semester,
    Men kommer att flytta tillbaks till Mora nu igen när vi kommer tillbaks hem..
    Saknar min familj och vänner så mycket!
    Det kommer att bli lite pendling ibörjan tills sambon sålt huset och kan flytta upp med men
    det får vi ta.
    Vart bor ni?

Ang 3D UL så är det verkligen kul att se hur dom ser ut på "riktigt" men med priserna i Sverige så är det inte riktigt värt det.. det var därför jag passade på här i Usa.
    Plus att vi ville veta kön och dom säger inte det där vi bor hemma.

• Nanna84
    down under skrev 2011-01-08 13:06:43 följande:
    Jag hade just flyttat till Uddevalla från Mora innan vi åkte på semester,
    Men kommer att flytta tillbaks till Mora nu igen när vi kommer tillbaks hem..
    Saknar min familj och vänner så mycket!
    Det kommer att bli lite pendling ibörjan tills sambon sålt huset och kan flytta upp med men
    det får vi ta.
    Vart bor ni?

Ang 3D UL så är det verkligen kul att se hur dom ser ut på "riktigt" men med priserna i Sverige så är det inte riktigt värt det.. det var därför jag passade på här i Usa.
    Plus att vi ville veta kön och dom säger inte det där vi bor hemma.
    Vad skönt att komma hem och träffa vänner och familj igen!
    Vi bor i Eskilstuna, flyttade hit för att plugga på högskolan och blev kvar :)

I dag har mitt ryggont verkligen tagit fart. Kunde knappt gå hem från stan. Och jag som varit så glad att jag inte haft några problem och mått bättre än någonsin osv.. så var det med det.. suck. Nåt tips mot en värkande rygg? mest svanskoteområdet som trislskas... 
  • Lilymor

Idag fick vi lyssna på Skruttens hjärtljud för första gången! Vilken galopp... 148 slag/minut Glad

• Lilymor
    Nanna84 skrev 2011-01-08 19:59:17 följande:
    Vad skönt att komma hem och träffa vänner och familj igen!
    Vi bor i Eskilstuna, flyttade hit för att plugga på högskolan och blev kvar :)

I dag har mitt ryggont verkligen tagit fart. Kunde knappt gå hem från stan. Och jag som varit så glad att jag inte haft några problem och mått bättre än någonsin osv.. så var det med det.. suck. Nåt tips mot en värkande rygg? mest svanskoteområdet som trislskas... 
    Vet inte faktiskt... men finns det inte ett slags bälten man kan låna på MVC om man har stora problem? Är osäker dock.
  • down under

Ja precis! Och till vänster om foten så ser man en liten näve.. jättegulligt!

Fötterna var 4cm redan.. hm... vart ska det sluta.?

• Lilymor
    down under skrev 2011-01-15 13:50:46 följande:

Ja precis! Och till vänster om foten så ser man en liten näve.. jättegulligt!

Fötterna var 4cm redan.. hm... vart ska det sluta.?

Oj! I vecka 23 sa du? I vecka 22 var min Skrutts fot 2,6 cm. Men det är klart, h*n verkar växa så det knakar, så den kanske redan är betydligt längre.

Jättefina bilder! Glad
Svar på tråden BF ca 13:e Maj 2011