BF ca 13:e Maj 2011
Gjorde ett graviditetstest hemma idag och det blev ett PLUS!!! Nu börjar en lång och spännande resa. Har ni BF i maj kanske vi kan följas åt?
Gjorde ett graviditetstest hemma idag och det blev ett PLUS!!! Nu börjar en lång och spännande resa. Har ni BF i maj kanske vi kan följas åt?
Hittade äntligen badrumsvågen i en flyttlåda, så nu kunde jag se min viktutveckling på samma våg som jag kollade min utgångsvikt (barnmorskans våg visade inte samma).
Min ökning hittills visade sig vara... *trumvirvel*... 15,8 kg!
Inte så farligt med tanke på att flera som jag känner ökade runt 40 kg när de var gravida första gången, men visst, mer än "rekommenderat" är det nog.
I natt kom äntligen min lilla Keylah!! På självaste bf dagen! Hon är 49 cm lång och väger 3540g! Lyckan är total!!
Idag har jag två dagar till bf. Var till barnmorskan igår och bebisen är fixerad. Har haft förvärkar sedan tisdag förra veckan. Nu är det dags tycker jag!
Mina killar har kommit på bf+3 och +4 så jag hoppas verkligen det händer något nästa vecka, annars blir jag lessen...
Ni andra då? Inga fler bebisar eller känningar?
Nu är vår lille Liam här!
Han kom till oss genom akut kejsarsnitt den 15:e maj.
Försöker nu komma in i mammarollen, men har nog inte riktigt fattad att denna söta lilla pojke är min!