Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Haha, drömmar kan vara roliga ibland :D Hoppas dopet går bra å att ni får det trevligt med vänner å familj! :)
Niskalainen, Roligt med dop. Det kommer säkert att bli jättefint. Jag tycker att jag drömmer mer konstigheter sen jag fick barn. Efter att Alex och Anna glömde Oves undulat i källaren (solsidan) drömde jag att jag glömde min hund i bilen i två dygn. När jag kom på det hade han tappat tänder och var alldeles slö. Jag var ledsen när jag vaknade. Min hund dog för sju år sedan. Det är märkligt hur det blir i drömmarna.
Wilma har gråtit i sömnen ett par kvällar. Hon drömmer nog en del jobbiga saker hon också
Som tur är går det över om man lägger handen på henne.
Tack så mkt! Jag är för tillfället nere i södertälje och hälsar på min familj och har inte bokat någon hemresa men ser ut att åka hem nästa vecka så ev kommet jag på nästa fika.
Här nere trodde man att våren hade kommit men icke. Det har snöat något så fruktansvärt och gör det fortfrande. Bilarna kommer ingenvart och all kollektivtrafik är inställt. Ni kan ju tänka er kaoset. ;)
Ellabay, Jag såg på TV:n. Det verkar helt kaotiskt i Stockhomstrakten. Här skiner solen, men det är kallt. Brr.
Hej allihopa :)
Välkommen alla nya i tråden, kul att vi blir fler. Skulle vara trevligt om vi kunde få ihop en fika nån dag till veckan, vad tror ni om tisdag eller onsdag?
Niskalainen: Det kommer att gå fint på dopet imorgon :) , ha en trevlig dag med familj och vänner.
Hej alla nya i tråden. Ja jag kan då nästan alla dagar utom måndag. Vi ska ha dop i april och känner mig lite nervös inför de alla inbjudnings kort som måste skickas ut o så. men är ju ett tag kvar till april. Hoppas ni får en trevlig söndag niskalainen kommer gå super :)
Hej! Niskalainen, lycka till med dopet imorgon!
Tisdag eller onsdag passar utmärkt för fika! Vad tror ni andra? Förslag på tid och plats? :)
Tisdag eller onsdag passar bra för oss med :)
Va kul med dop vi fick ett jätte fint dop men visst var det mkt som kunde ha gått fel och så nervös jag var innan
Vi träffas jätte gärna på en fika nästa vecka tisdag ser bättre ut för oss men onsdag kan nog oxå funka
Vart vill ni träffas? Hemma hos fika eller ute?
Ska vi ta det gamla vanliga stället elr? Onsdag lät super.