• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • niskalainen
    malla25 skrev 2011-02-18 22:42:22 följande:
    hej allihopa. hehe va kul att vi träffades på barnens hus niskalainen. Va ju ett tag sen men va kul o se dig igen :)
    hos vem/ vart hade vi tänkt fika då? :)
    Tack detsamma! Blev det någon vagn?

Sarah: kul att du hittat hit också, vi kommer ses mycket den här veckan!

Alla: Ska vi ta fika på fredag kl.13? Jag skulle gärna säga att vi kan vara här men jag vet inte själv om jag kommer orka det den här veckan så vi kanske ska ta vanlijdrömmen istället om ingen annan känner för att öppna upp sina dörrar?
  • thisissarah
    niskalainen skrev 2011-02-21 12:27:55 följande:
    Tack detsamma! Blev det någon vagn?

Sarah: kul att du hittat hit också, vi kommer ses mycket den här veckan!

Alla: Ska vi ta fika på fredag kl.13? Jag skulle gärna säga att vi kan vara här men jag vet inte själv om jag kommer orka det den här veckan så vi kanske ska ta vanlijdrömmen istället om ingen annan känner för att öppna upp sina dörrar?
    Hahah ja men det är bara trevligt :)
    Jag hänger gärna på fika på fredag, om jag hittar till vaniljdrömmen. Lokalsinnet är inte det bästa...
  • fesun

Fredag passar bra för oss :)

Hur hittar man till öf förresten? :)

• thisissarah
    fesun skrev 2011-02-21 12:57:05 följande:
    Fredag passar bra för oss :)

Hur hittar man till öf förresten? :)
    Det ligger som i en byggnad precis bakom ålidhem centrum.
  • fesun

Hur hittar  man till ålidhem? Borde verkligen lära mig hitta snart :D

• thisissarah
    fesun skrev 2011-02-21 13:23:27 följande:
    Hur hittar  man till ålidhem? Borde verkligen lära mig hitta snart :D
    Hahah du är inte ensam. Jag gick dit med grannen för första gången för ett par veckor sen men har inte vågat till mig dit själv då jag kan inte kan väge :P
  • niskalainen

fesun: vi kan kanske ta oss till öf tillsammans?

Sarah: Vaniljdrömmen ligger precis mittemot mariakyrkan och tenton och det där, på  andra sidan parkeringen. Jag kan peka på onsdag när vi är i kyrkan

• fesun

sarah: skönt att inte vara den enda utan lokalsinne :D

niska: absolut! :)

• Hannaelida

Sarah. Jag bor också på Berghem så vi kan gå tillsammans till öppna förskolan på torsdag om du vill. Fika på fredag låter också trevligt. Hänger gärna på om vi inte bestämmer oss för att åka till Vidars mor och farföräldrar i Luleå över helgen istället.

Svar på tråden Mammor i Umeå