• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • Blomsteröga

Vi måste också passa Wilma somnade i sin säng nu och jag ids inte väcka henne. Dessutom har Wilmas pappa någon typ av influensa med hög feber. Det vore dumt att riskera att smitta någon ifall vi också blir sjuka. Hoppas att det inte är någon som blir ensam kvar nu bara.

Miss Dezibel, Oj stackars liten! Hoppas att det går bra på barnmottagningen och att han blir bättre snabbt.

Hannaelida, Jag förstår att du inte vill gå ut när det är så kallt med din lilla.

Hoppas att alla bebisar kryar på sig och att vi snart kan fika igen.

• niskalainen

Alltså, nu känns ju det här lite dåligt när redan så mångapassat men vi nog den här gången också. Sambon kommer hem snart och ska få ta Greta så jag får sova lite, känner mig inte helt hundra i kropp och själ.

Hemmafika nästa vecka i stället? Eller ett nytt försök redan på fredag, vad säger ni?

• malla25

Tack för en trevlig stund fesun. Saknade er andra tjejer men nästa gång :)

• Blomsteröga

Trevligt att ni var två som blev kvar trots det stora manfallet Jag hänger också på nästa vecka om vi är friska och inte mitt upp i faser och annat
    Vi tror att W är i nittonveckors-fasen fast den kom lite sent. Det är en tunn gräns mellan gapskratt och gallskrik och det är nästan bara mamma som duger. Tålamodet är kort och inget är bra. I alla fall inte någon längre stund. Hå hå ja ja.

• Blomsteröga

MissDezibel, Hur är det med Harry?

Umeåtjej, Hur mår Tim?

Det är inge roligt när de blir sjuka de små

• Umeåtjej

Vi träffas också gärna nästa vecka, för då borde vi ju vara friska igen :) Förutom den jobbiga hostan så har han blivit snuvig nu också men ingen feber ikväll så jag hoppas att det är en snäll förkylning som har drabbat honom. Tråkigt att det blev så stort bortfall idag men det är väl så det är ibland då det är små barn inblandade.  

Svar på tråden Mammor i Umeå