• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • thisissarah
    Hannaelida skrev 2011-02-21 17:37:15 följande:
    Sarah. Jag bor också på Berghem så vi kan gå tillsammans till öppna förskolan på torsdag om du vill. Fika på fredag låter också trevligt. Hänger gärna på om vi inte bestämmer oss för att åka till Vidars mor och farföräldrar i Luleå över helgen istället.
    Jag kan inte fara på torsdag för att sambon har tagit ledigt då så vi ska göra en massa "måsten" :P
    Men jag träffas gärna för en promenad annars! Jag är ute och går varje dag (om vädret tillåter) Var på berghem bor du?
  • Hannaelida

ja det låter jättebra, försöker också komma ut och gå nån sväng varje dag. Jag bor på Rågången, i ett av dom höga husen.  Vart bor du då?

• thisissarah

De husen som är vid draklekparken? Isf så är vi typ grannar :) jag bor i de färgglada husen på andra sidan som.

• Galatheaa

Hej tjejer :) jag har tjuvläst lite i den här tråden till och från, men inte skrivit något än. Jag är inte mamma än, men ska bli till sommaren om allt går väl :) tänkte att det vore kul att knyta lite kontakter såhär i förskott om jag får :) jag bor just nu på Lilljansberget, men vi ska eventuellt flytta till något större snart. Funderar på Carlshem. Får man hänga på lite här? Kram /Johanna

• thisissarah
    Hannaelida skrev 2011-02-21 20:45:04 följande:
    Glömde skriva, ja Sarah då är vi grannar! Kul! Får höras om nån promenad i veckan!
    Ja absolut! Jag gör inget på fredag om du har tid då? Brukar ta mig ut vid 11 tiden och går som (nästan) en sväng runt ängarna.
  • malla25

på fredag kl 13 på vaniljdrömmen tycker jag låter som en super idé. hoppas de kommer fler den här gången *fniss* ;)

• Umeåtjej

På fredag borde vi vara friska o då är vi gärna med på en fika. Vaniljdrömmen kl 13 funkar bra för oss :)

Svar på tråden Mammor i Umeå