• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • Hannaelida

Hej är det nån här som varit på Öppna förskolan Ålidhem? såg att dom har babyöppet (0-7 mån) torsdagar mellan halv två och halv fyra och funderar på att gå dit (om bara vädret blir lite mildare nästa vecka, hoppas...). Om det är någon annan här inne med en liten som har lust att följa med vore det kul :). Trevlig helg allihopa!

• niskalainen
    Hannaelida skrev 2011-02-18 12:10:09 följande:
    Hej är det nån här som varit på Öppna förskolan Ålidhem? såg att dom har babyöppet (0-7 mån) torsdagar mellan halv två och halv fyra och funderar på att gå dit (om bara vädret blir lite mildare nästa vecka, hoppas...). Om det är någon annan här inne med en liten som har lust att följa med vore det kul :). Trevlig helg allihopa!
    Jag följer gärna med! Har tänkt gå dit men tar mig lättare dit med sällskap
  • Ellabay

Har också tänkt gå på ålidhem ett tag nu så jag kommer gärna dit på torsdag.
    Åker hem nu på söndag efter 2 veckor här nere. Börjar längta upp nu o vill bara hem!

• malla25

hej allihopa. hehe va kul att vi träffades på barnens hus niskalainen. Va ju ett tag sen men va kul o se dig igen :)
    hos vem/ vart hade vi tänkt fika då? :)

• MissDezibel

Hej Hej
    Harry har börjat bli lite bättre efter en vecka med 39-40 graders feber och krupp
    Men då har både jag sambon blivit dunder förkylda istället :P

Vi vill ju så klart följa med p fika men hur passar det för senare iveckan så vi kanske hinner kurera oss :)

• fesun

Vi följer gärna också med till öppna förskolan, alltid skoj att komma ut lite :)

• thisissarah
    Hannaelida skrev 2011-02-18 12:10:09 följande:
    Jag har varit där, supermysigt och jättetrevlig personal!
  • thisissarah

Tänkte att man kanske joinar er?
    Heter Sarah, är 25. Bor på Berghem. Har en dotter på 3 månader som heter Leija.

Svar på tråden Mammor i Umeå