• stumpan81

4 missfall.. Finns det hopp?

iod82, då är vi i samma sits! Hoppas att det ska gå bra för oss! Det värsta tycker jag är att få MA, då har man gått flera veckor och trott att allt är bra. Då får det hellre bli ett MF och komma ut på en gång. Men vi kan inte göra annat än att vänta och se.

• stumpan81

Iod82, ja det du säger om gravtesten tror jag också på. Det jag tog imorse var så starkt som det kan bli. Och det kom dessutom direkt. Så det måste vara ok! Tror att jag ska be om VUL någon gång vid/efter 7 fullgångna veckor. Det är strax före det som det brukar skita sig för mig.
    Hur är dina gravtest, och symtom? Hur många MF har du haft? 

• stumpan81

Iod82; jag testade nog på BIM första gången, och efter det har det långsamt blivit starkare och starkare. Har testat nästan varje dag, ha ha! Har lite ömma bröst, och ett väldigt svagt, diffust illamående ibland. Önskar att illamåendet var starkare! Jag har haft 9 st MF/MA. Oftast dör de i v6+ några dagar.Och oftast tar det ett tag innan de kommer ut.
    Jag håller tummarna för dig och mig, nu är det våran tur! Men vågar inte tro eller hoppas något, går bara runt och väntar MF! 

• stumpan81

okej, men då löser det inte mitt problem(embryoadoption) eftersom jag bara får MF hela tiden...

• stumpan81

Pimpinellan: Har gjort utredning utomlands, och den visade inte på att det var något problem med kombon min mans spermier och mina ägg. Hade däremot lite andra små problem visade det sig, men det är under medicinering, så förhoppningsvis funkar det denna gång. Men jag vågar absolut inte hoppas eller tro någonting, skadad av alla MF upplevelser som man är...

• stumpan81

marieh; man blir galen av att analysera dessa symtom, starkare, svagare? Ren terror!Tycker att MA är snäppet värre än MF. Ofta känner man så tydligt när det dör. Men ändå hoppas man!
    Nikki; ledsen för din skull...

• stumpan81

Åh, nu känner jag mig så himla orolig och ledsen igen! Tycker inte att jag haft några symtom idag, är i v 7+0. Har tidigare haft ömma bröst, och ett mycket svagt illamående. Men idag har jag bara kännt av brösten litegrann, och inget illamående. Tycker att det borde öka ordentligt nu, det är ju runt den här tiden man brukar börja må så himla illa! Vill inte gå igenom ytterligare ett MF. Vill både veta och inte om det lever där inne. Besvikelsen som man känner när man ligger där hos gyn med benen i vädret och man ser att det är alldeles stilla därinne är oförklarlig! Samtidigt som det är olidligt att bara gå runt och inte veta! Tror att jag väntar ett tag till med VUL. Då kanske jag kännt vartåt det barkar...Då kommer inte beskedet som en total överraskning.

• stumpan81

Tack för eran stöttning Marieh och Lilla M! Jo, jag vet att symtomen kan gå upp och ner, men man känner sin kropp så väl, och vet precis hur det brukar kännas när det inte är ok. Men ni har rätt, nu ska jag fokusera på att julpynta hela huset, älskar julen! Lycka till Marieh!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?