4 missfall.. Finns det hopp?
Saftochbulle, hur går det för dig? Känner igen mig i det du skriver, och ryser...Man blir ju så ledsen när flytningarna kommer. Men det behöver ju inte vara något fel! När ska du göra vul?
Saftochbulle, hur går det för dig? Känner igen mig i det du skriver, och ryser...Man blir ju så ledsen när flytningarna kommer. Men det behöver ju inte vara något fel! När ska du göra vul?
Skönt att höra saftochbulle! Jag funderar på vad mina bajsbruna spottings beror på...Får dem mer än en vecka innan mens, och det är små bruna klumpar i flytningarna...(alltså gammalt blod) Har haft det flera cykler nu.
Ska beställa humira på apoteket snart, och sedan drar det igång igen med medicin och provtagning. Hoppas att denna medicin hjälper mig, den är jättedyr och vi vill såklart se resultat av den!
Lycka till den 9:e!
Grattis Marieh, nu kommer det att gå vägen! Är så glad för din skull, men funderar så mycket över min egen situation, kommer det någonsin att lyckas för mig?
Saftochbulle, nu ska det gå hela vägen! Håller tummarna för dig!
Är det någon som vet vad bajsbruna spottings som börjar typ en vecka innan mens betyder? När man tagit i(tex bajsat) kommer det klarrött blod. Sedan blir det brunt igen.....
Ja, det är nog gammalt blod, men av vilken anledning har man det?
Men herre gud Oliven123! 13 MF, det är mycket! Och så himla fantastiskt att det äntligen verkar funka! Själv har jag haft 10 MF/MA och blir aldrig glad nuförtiden när jag ser plusset, jag vet ju hur det kommer att sluta. Men när jag läste om dig fick jag liiite hopp! Kram på dej!
lillis79, försök att bara sjukskriva dig istället för att säga upp dig. Vägrar läkaren, så byt läkare!
vilaa; jag har haft samma problem som du, sett ett tickande hjärta på vul och bara dagar efter det så har det dött. Så frustrerande! Har hänt flera gånger faktiskt.
Jag har troligtvis immunologiska orsaker till mitt problem. Varit i england och fått det utrett. Svensk sjukvård finner inget fel på mig, trots att jag fått 10 st MF/MA.