• stumpan81

4 missfall.. Finns det hopp?

Håller tummarna Cissan!
    Jag är i gravid i v7+5, och är så orolig att det inte lever där inne! Ska be om ett VUL till veckan, men jag hatar att ligga där och kolla på skärmen och se att det är alldeles stilla. Vill inte vara med om det en gång till.

• stumpan81

Tack så mycket lilla M! På torsdag får jag veta, då ska jag göra VUL. Både längtar och fasar! Mest fasar faktiskt, ska jobba efteråt, och det kommer bli väldigt tufft om jag får ett negativt besked...

• stumpan81

Idag är den stora dagen... Jag ska göra mitt första VUL denna graviditet. Måste vara inställd på att se att det är alldeles stilla där inne, för att inte bli alltför besviken. Åh, vad jag gruvar!

• stumpan81

Tack allihopa för ert stöd! Men tyvärr så har jag dåliga nyheter...Fostret levde inte, hade dött någon gång i v 6-7 som vanligt(6,7mm stort, och jag skulle varit i v8) Kunde inte tro att det var sant! Imorgon tar jag min Mifegynetablett efter jobbet, och på lördag blir det Cytotec. Nu känns allt nattsvart! Vet inte hur, och ens om vi ska gå vidare med detta nu. Detta var mitt 10:e MF/MA. Jag är så ledsen och uppgiven.

• stumpan81

Jenna7, jag går hos Dr G i england, men jag förstår att det är Dr Penny i grekland du menar? Men jag tar gärna deras kontaktuppgifter om du har dem!
    Har provat nästan allt som Dr G föreslagit, utom humira som är svårt att få ut här i sverige, och dyrt! Har provat progesteron, trombyl, innohep, prednisolon(hög dos), Intralipider, pregnyl, sjukskrivning....undrar om jag glömt något...
    Tack alla för ert stöd, det betyder mycket! Man känner sig så ensam, men ert stöd hjälper!  

• stumpan81

Tack alla ni som ger mig uppmuntran och styrka mitt i mitt MF! Ni är så snälla, tack för att ni finns!
    Och lycka till Marieh! 

• stumpan81

Man tar sprutorna i magen, jätteenkelt! Gör inte speciellt ont, och man lär sig snabbt.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?