x-girl: ååh va roligt att ni kommer till att ha lite roligt i helgen o skönt att Andreas har semester

.
haha, ja då har nog Arvid inget att oroa sig vad gäller håret om han ärvt det efter dig

. det är bara så roligt att se för han ser så bebislik ut när han har så lite hår

.
Linn pratar väl inte superrent,skulle nog vara bättre i talet om hon inte hade härmat Noah lika mycket elelr haft nappen lika mycket i munnen. o en del fraser är det nog bara som vi förstår, tror inte andra skulle förstå, men det är kul att hon gör sig så förstådd för vår del. hon vet ju vad hon vill så det är skönt att hon kan berätta det med ord

. och hon är så rolig, idag när jag o Dan pussade varandra så sa hon "naaaw" som ungefär, va guligt

. hon har så roliga saker för sig.
va skönt att det inte bara är Noah som fått kläm på det. fast han når ju iaf ordntligt till pedalerna, de sitter ju ganska nära iaf

.
barbamamma: nä de tar inte upp vittnesmål i polisregistret utan det är bara om man gjort något kriminellt, för jag har ju tagit ut det till min utbildning o jag fick vittna när min bror hotades till livet så det står inte. men hjälp, när körde de på dig o barnen då?? det minns jag inte att du berättat??
jo vi blev lite paffa när vi såg nypriset!!både Linn och Noah älskar ju den o du som har så många i den åldern som skulle kunna använda en sån vore ju perfekt för er så du får väl hålla span på blocket!! såg att Toy's R Us sålde en nyare variant (de hade flyttat de där två figurerna på handtaget till att sitta ovanpå

) o den kostade 1000kr

. inte klokt alltså, men det är så typiskt för Fisherpriceleksaker att de är jättedyra. jag tror vi hade tur iom att säljaren inte hade skrivit ut att det var en fisherprice o skrev att det var en hopphäst istället för zebra. jag var ju bara på span efter en cykel till Noah så det var bara tur.
jag är själv väldigt förvånad över Linn, känns ju som att hon är max 1 år yngre än vad Noah är vad gäller hennes utveckling eftersom Noah var så sen

. men det finns ju några kottar på dagis som också babblar på rätt så bra har jag hört

. Noah har alltid varit svår med att skämta (tror inte han förstår det, på det viset kanske han har någon diagnos), men hon säger o gör så roiga saker o har verkligen glimten i ögat så dte är väl det somman fascineras av hur en sån liten kan vara så "med"

.
jag kom iaf in på den utbildningen som jag hade som 1:a handsval

. tyvärr som jag redan befarade så står Dan som 2:a o 3:e reserv på de utbildningarna han sökte. det var precis det jag sa till honom förra året; att chansen att komma in på de utbildningarna med hans dåliga betyg är nästan omöjligt så han borde ha tackat ja då tycker jag, men nu är det ju som det är. detta år skulle han ha utbildningen som backup iaf han inte får anställning, men det kan ju han glömma då...så nu gäller det ju att han får anställning. fast samtidigt är det nog bra för då lägger han nog på mer med krut för att få det att fungera. så vi får väl se om vi har råd att låta mig plugga till hösten, men jag känner ju suget inom mig!!
är faktiskt glad över att jag slipper gå på festen imorgon iaf kan jag säga. de ska ha städdag på jobbet o kl 14 sätter chefen fram "förfriskningar" där så jag vill inte ens tänka mig hur mycket de är på lyset sen då

.