Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Vi är några tjejjer som hängt ihop ett tag men många har nu lämnat tråden och jaa det har liksom blivit lite dött
så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna
här snackas det om ALLT inte enbart bebisprat utan verkligen om allt mellan himmel och jord , familjen,barnen,relationer,väder och vind,fritid ja allt som man kan tänkas vilja dela med sig av
En viktig sak vill du hänga på så är du mer än gärna välkomen men här gäller det "ge och ta" alltså så skriver man inte enbart om sitt UTAN man ger alla andra oxå respons det är något man upplevt i många trådar att många bara skriver om sitt och vissa får massor av respons medans andra inte får så mycket som ett hej!! men är du med på det så HÄNG PÅ
välkommna in jag hoppas vi blir mååånga som samlas här 

. på eftermiddagen började det åska o spöregna (självklart precis då jag hämtade ungarna) och Noah ville sitta i vagnen o Linn vägrade sitta i vagnen så sista sträckan tog jag upp Linn o lät Noah sitta i vagnen, men de vart inte nöjda iaf...och jag blev lite less för fröknarna sa att Linn hade varit gnällig hela tiden så de tycker ju hon borde vara hemma imorgon. jag hade berättat att hon är lite hård i magen nu o hade sovit dåligt inatt så jag tror inte det beror på att hon är sjuk på något vis. här hemma bajsade hon o sen var hon jättenöjd hela kvällen.men jag får väl ha barnen hemma imorgon, bara det att jag ärså sjukt orkeslös o trött så jag hade nog behövt vila en del
. fast det var tur att jag hade med dom för Noah fick ett par i st 26 o ett par i 27 och han har typ haft st 24-25 på alla sina skor denna sommar så jag hade nog kommit hem med för små skor annars. Linn har gått upp en storlek till st 22, herregud va hennes fötter växer!