Pilea: oj va Robban tränar då,har han fått komplex för sin kropp eller??

. jag förstår att du känner att du borde träna du med när han är så duktig att fixa det. men det är väl bara att sätta igång, *knuff i baken* från mig då

. appropå att träna så har Dan's syrra gått till gym i nå't halvår nu, har till o med haft en personlig tränare där. hon ska ju gifta sig i slutet av juli.men vete tusan hur hon haft råd till det för, visserligen jobbar hennes sambo, men hon pluggar ju bara. det är lite synd att man inte kan åka dit, vet inte hurmånga kilon hon minskat, men hon har varit väldigt stor så jag tror bara pga hälsan att dte är bra för henne.skulle självvilja träna, åtminstone hitta något som funkar med mitt bäcken, men det kostar ju en hel del..
va kul att ni lånar böcker.Noah är fortfarande inte intresserad av att mer än att titta i pekböcker o ungarna kan man inte ha på var sin sida om en o bläddra i boken för då börjar de bara slåss. jag drömmer om att få läsa för dem,men jag får väl drömma vidare

.
ja men Max säger nog så många ord som de verkligen ska kunna vid den åldern iaf

.
x-girl: hur går det med medicinen, har du märkt någon skillnad?? jag drömde ju också mycket när jag gick på antidepressiva, hade ju 2-4 drömmar varje natt som jag kom ihåg väldigt tydligt. det var kul på sätt o vis, men i längden blev det också lite knasigt när man kände att man upplevde nästan lika mycket på natten som på dagen

. men så kul att du drömde om oss, va gulligt

. hoppas drömmen slår in,ett stort hus vore just en dröm

. då kanske man hade kunnat låta Dan få två egna rum o skräpa ner så mycket han vill och vi andra kan bo i resten av huset

. kul att du var så nyfiken på Linn

.
glömde förresten kommentera förut om Selma o dockan, Noah var ju lite sån förr, men nu verkar det som att köra runt med dockvagnen är roligast o "passageraren" kan vara allt från en bil till hans mjukisråtta

.
klart du ska försöka vara lite mer borta från datorn när ni har semester båda två

. har ni tänkt hitta på något speciellt nu när Andreas är hemma??
ja tacos kanske inte är så kul att göra, när man är två, speciellt när det bara är du o Arvid. ungarna är iinte så förtjust i tacos så det brukar vi ha på någon kväll på helgen någon gång ibland som lyxmat. älskar det

. vi brukar iofs variera med att göra tacos, tacorullar och nachostallrik

.
barbamamma: nää jag kan verkligen inte dra mig till minnes att du berättat om den olyckan, så hemskt för det kunde ju ha slutat riktigt illa

.kanske du skrivit något kort om det förut,men ingenting jag kan minnas tyvärr,kom ju in i tråden efteratt alla var födda oxå. så fruktansvärt när man hör om det, vilka idioter det finns ute i trafiken som inte tänker på andra

. men killarna blev dömda iaf, fick ni någon ersättning för det hela??
haha, va kul att en annan barbamamma hade skrivit

.
jahopp nu är man ensam här då

. nattningen gick jättebra, skruttan var nog trött efter denna vecka,hon slocknade som en sten. märks att Linn verkligen är inne i nå't nytt, ikväll sa hon "borsta tänderna"

. så då sa jag att hon får väl gå in i badrummet o borsta tänderna så då traskade hon dit o tog tandborsten o spolade på vatten. det går bättre om man låter henne borsta själv ett tag först, men det är ändå alltid gnäll o sån't när man ska hjälpa till. är era också såna?? envis unge man har!! tur att hon bara har 6 tänder, men vad gör man sen då när hon har fler o vägrar att man hjälper till??
nä nu ska jag nog smaska i mig lite chips o dricka lite cider