plopp76 skrev 2012-10-10 12:42:35 följande:
Underbart att läsa hur alla kämpar på och kommer igen efter besvikelserna, ni är fantastiska på att peppa varann :)
Här går det trögt. Mensdag 6 nu. Börjar kunna läsa av kurvorna ganska bra ändå nu. Känns bra. Tycker inte riktigt att de stämmer alltid, men det är iallafall så att jag ser mönstret. Har ÄL nästa vecka nån gång. Kommer inte inseminera då, inväntar november istället. Många orsaker till det, men jag är nöjd med det beslutet :)
Det som är det intressanta med tempningen är just när man kan börja se ett mönster. :)
Håller tummarna för ett pluss för dig i november då !
Pillan2012 skrev 2012-10-11 08:30:16 följande:
ja, i natt störtdök tempen, igen, och gravtestet kan jag inte säga vad visar. Jag ser ett streck, men det är med hökögon (a la Bjornis :) ) så det kan jag nästan räkna som spökstreck tror jag. BIM på lördag så testar då då om inte mensen kommer. Kan ev tänka mig att de 2 höga temperaturerna igår o förrgår beror på feberstegring, inget annat. Tycker att ett gravtest på äl+12 borde visa betydligt mera. Och som sagt, det superpositiva ältestet (alltså strecket mycket starkare än kontrollstrecket) kan ju tydligen lika väl betyda mens. Men ok, på lördag vet jag väl definitivt.
Håller iaf tummarna på att du får fint pluss i helgen på gravtestet!!!
:)
Så länge inte mensen dyker upp så finns det hopp!
kanske 4: Håller tummarna för du blir gravid nu! :) Mys på!!!