bebb11 skrev 2010-12-07 20:29:25 följande:
Hallå!
I torsdags fick jag frågan för första gången. Är du gravid???
Ja, vad säger man. Ja det är jag och sen var snacket i gång om både det ena och det andra.
Iofs så fick min syster frågan först under kvällen (Var på julfest med jobbet) När hon och två kompisar var på toa, säger den ena av tjejerna högt och tydligt... Jag visste inte att din syster är gravid... Jaså, visste du inte säger min syster då som blev helt paff...
Vi har väntat in i det längsta för att se om det kommer gå vägen då jag blött endel och varit nojig som tusan, nu syns det väl och jag har svårt att dölja det vad jag än har på mig. Nu kör vi på och ska försöka njuta och prata om graviditeten med alla som vill höra:)))
Nu när folk börjat fråga känns det mer naturligt att berätta att vi ska ha barn. Går nu in i vecka 17 och känner mig piggare på dagarna men är otroligt trött på kvällarna igen...
Hur mår ni andra? Har ni fått mage än? Har ni berättat för de ni känner?
Nu ska jag försöka se lite på Vem kan slå Filip och Fredrik...(Tredje gången gillt, somnar ju varenda jäkla gång jag sätter mig vid tv:n)
Kram på er allihop!
visst blir man paff då andra kommer fram till en och gratulerar?!
jag blev de för någon vecka sen då jag var med tösen på Vårdcentralen kommer en personal fram och gratulerar mig och säger- för du är väl gravid?!
jag har börjat få mage.
åh långt gånget du, ni är

skoj snart dags för RUL då
jag har berättat för 2 kompisar och min pappa men svärföräldrarna och min mamma vet inte. min mamma misstänker har redan fått frågan..
hoppas du orkar hålla dig vaken ikväll då
förresten, har du börjat känna av bebis?
Har du fått mage själv?!

blev så glad.