~mittenavmajknoddar~
Oj, här har det strulat märker jag...synd, för som ni säger...men har nog missat en del. Men vi får väl skriva igen om vi inte får svar på det vi undrat :P
Jag frågade då sist hur mycket ni går på toa egenligen??(i den nu raderade tråden) Hör så mycket om att man är såååå kissnödig heeeela tiden??! Hur ofta kissar ni, var 3e timme? var 5:e? hur många gånger får ni gå upp på natten?
Jag kissar nog lite oftare än vanligt, men inte sådär hypermycke.... Har hänt nån gång att jag fått gå upp en gång på natten..
Jag tror jag undrade om den berömda tröttheten...Känner inte av den alls, är iofs trött av mig i vanliga fall. Lider av någon typ av kronisk trötthet. Men alla har ändå sagt till mig..jaja vänta tills du blir gravid då ska du få känna av trötthet...Har inte heller några problem med mat eller sug efter något speciellt. Hur är det med er???
Vill sååå har mer bevis på att det finns nått där inne...
Hur har era killar reagerat...o hur beter de sig nu?? Tycker det är lite svårt att få min man att vilja prata om barnet o framtiden...Iofs har han väldigt mycket med husbygget nu, som strax drar igång på allvar. Men vill ju att han ska visa att han bry sig...