sarasessi skrev 2010-10-17 22:36:06 följande:
Hej hej! Jobbar väldigt mkt just nu ch studerar på heltid så blir inte alltid att man skriver ngt utan bara tittar in och läser, men att tråden dör ut tror jag inte! :) Jag har haft lite molvärk och ryggont men annars har mina symptom minskat. Gasig i magen som bara den men det kanske snarare är för att jag ätit lite fel både igår och idag (flera runda goa polarmackor som slunkit ner) :/ Verkar som om många har berättat för släkt o vänner redan. Vi har nu berättat för våra allra närmsta vänner men ska vänta med våra familjer två veckor till. Vill att tiden ska gå fort!! Känns som att när familjen vet så vet alla man någonsin känt eller kommer att känna :) Roliga nyheter går snabbt i omgivningen!
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Kanske se reprisen av ensam mamma söker som jag missade....får se om jag orkar.
Godnatt och kram på er :) Hoppas ni får en bra vecka!
Ps. Fridaooo: Det är inte så konstigt att du börjat blöda om du gjort cellprov så du kan nog vara lugn.
Vi har bara berättat för två vänner som vi umgås med + att jag har några kollegor som vet av olika anledningar...Mannen min vill att vi väntar till efter ul. Han mamma är ju så rackans dålig på att behålla hämligheter så jag är benägen att hålla med, men det betyder att man får ta det lite försiktigt i övrigt oxå, inte roligt om de får höra på omvägar liksom...Kommer troligtvis berätta för mina föräldrar i helgen, om vi åker ner till dem...
snöstjärna skrev 2010-10-18 08:22:44 följande:
Nu har jag ringt BM å fått en officiell tid för inskrivning på fredag. Det känns skönt :)
Dock måste jag säga att jag mår bättre .. Känner mig knappt gravid alls. Ömma bröst å liiite illamående från å till bara. Humöret är dock hemskt :( Stackars mina där hemma ...
Känner precis som du..fast har inte märkt så mycket på humöret..förutom att jag har blivit grymt mörkrädd, vilket är riktigt jobbigt när man har hund o måste traska med honom morron o kväll i mörker... :S Fattar inte vad det är, försöker verkligen att tänka bort det, men det går inte. Har typ hjärtklappning o gråten i halsen..Super fånigt, vad ska jag göra åt det????
Ska ta blodprover på torsdag. Var för tidigt att ta KUB proverna när jag var där på inskrivning så då väntade vi med alla..Sen är det UL den 11 nov, känns låååångt dit, men tiden går förhoppningsvis fort.