~mittenavmajknoddar~
Mycket skönt!
Tack alla för ert stöd! ♥
Mycket skönt!
Tack alla för ert stöd! ♥
Åh vilken lättnad att ni faktiskt har ett litet mirakel kvar i magen :) Men jag beklagar tvillingen :(
Hur tidigt prematur är det risk att det blir? Skönt med ul var 4e vecka sen för att kolla så allt står rätt till i alla fall! Hoppas det inte blir prematur ändå! Nu ska bönan få stanna i sin mage till V.40 tycker jag :) Grattis!!
Tror inte jag heller kommer gå över v.36. Vattnet gick när jag väntade sonen i V.34 och så käkade jag bricanyl till V.36
Men jag tror att allt kommer gå bra för dig... Fick du nått nytt bf?
Jo min förra bm sa ju att jag troligtvis föder nästa barn tidigt med och det kunde denna bm bekräfta att det är mycket möjligt (jag kommer troligtvis blöda från och till genom hela denna grav. med och det irriterar graviditeten vilket kan leda till "prematur")
Ja det får vi verkligen hoppas!
Denna gång kommer jag i alla fall köpa på mig lite prematurkläder när vi vet könet. Skulle det mot förmodan bli så att bebis blir fullgången får man väl sälja på tradera/blocket eller nått...
Jag är så knäpp. Jag tror verkligen att det är en liten grabb men tänker att jag ska köpa puttinuttigt tjejigt... Antagligen för jag lite mer hoppas på flicka
Vi kommer ta reda på könet :) såklart ni kan göra så att bara du får veta könet om du och mannen kommer överens om det... Misstänker att maken då får gå ut medan du får svaret, men tror att han vill veta om du vet. Annars lär han väl misstänka när du målar rummet rosa/blått :P
Lovelyy:
Å sen länken såklart!
snostjarna.blogg.se/2009/november/sovrummet.html