~mittenavmajknoddar~
Jag hade ljust/klarrött nu innan förra VULet oxå, å bönan levde ju.
Å nu hade jag lika dant.
Jobbigt som f*n är det.
Hoppas vi får kolla till våra små korn snart!
Vi har inte heller någon gynakut under helgen men i veckorna kan man ringa och komma dit inom någon timme..
Just nu blöder jag knappt nått... Jag överreagerade nog lite men det är så jag blöder när jag har min värsta mens så därför kände jag att det var kört. Men jag blödde bara under en halvtimme eller nått men då rann det ju lixom ner i trosorna...
Nu känner jag mig lugnare men ska nog ringa imorgon och be om att de tar blodprov och mäter hcg... Känns dyrt att göra ul varje vecka :P Kan lägga det på en ny vagn istället ;)
Prata med din bm... Jag har ingen aning annars kanske det går att hitta info om det på nätet.
Det måste faktiskt vara bra med våra små! Det är bara så att vi blöder. Våra kroppar vill bara stressa upp oss tror jag :P Det här ska gå vägen även om vi föder en månad tidigt!
Här är det då gratis, jag har inte betalat nått i alla fall.
Får väl se om jag skulle få hem värsta räkningen, men det fick jag inte då jag väntade sonen heller, å det gjordes ett ANTAL vul & UL extra. Hmm.
Jag mår illa igen. Det är skönt. Tar det som ett positivt tecken.
Fryser som bara den!
Sprungit på toa å torkat mig på tok för mycket så jag är alldeles öm där nere ;(
Pratat med gynmottagningen nu och jag fick en tid på fredag. Blir skönt att kolla till hur det ser ut.
Känns så knasigt nu, vissa stunder känner jag mig gravid å andra stunder inte. Riktig konflikt i kroppen å knoppen.
Jag hoppas verkligen allt är okej med lilla bönan å att vi kan få börja njuta av denna graviditet. Om allt ser okej ut på fredag så berättar vi för min familj på Söndag :) *hoppas hoppas*
Usch vilken dag du verkar ha ;( Kram!
Mådde illa "som vanligt" i morse jag med, å det glädjer mig då jag inte vet hur det står till där inne. Rätt jobbigt att gå med binda "i fall att" när man är gravid ... Jag tar alla symptom som att allt är bra!
Fick tid på fredag för att titta hur det ser ut, å jag vill bara att dagarna ska ticka på nu! Efter fredagen om allt fortfarande ser bra ut så kommer vi att berätta ... Å jag längtar!!!