Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

~mittenavmajknoddar~

Eerika: Ja det känns underbart, fast jag hade helst kommit i mål innan jag blev gravid ... Men ibland planerar livet sig självt :)

Ser fram emot att köpa lite mammaleggings. Nån som har tips?! H

• snöstjärna

Här berättade vi för mina föräldrar och bror med svägerska. Hade tryckt upp en tröja åt Jordan. Å det blev så bra. Bror å svägerska kom först å det tog sin lilla stund innan de såg trycket ;) hihi men de blev glada!! Sen kom mor å far ... Å det tog en stund för dem med .. Även fast Jordan sa "håll i hakan" om å om igen ;) De förstod inte varför förrän de såg tröjan ordentligt .. Hihi så nu vet de :) Glada å massor av frågor :) Nu ska maken berätta för sina föräldrar innan vi går ut med det officiellt.

Jag fryser oxå tokmycket inne som ute :((

• snöstjärna
    ljusgläntan3030 skrev 2010-10-11 17:56:33 följande:
    Jag var på VUL idag.
    Dåliga nyheter.. hjärtat hade stannat och den hade slutat växa sedan vi var sist!?
    Jag känner mig fortfarande gravid, mår illa och ömma bröst, trött osv men det var ett konstaterat MA då kroppen inte fattat att fostret slutat växa. Jag har inte blödit något heller så man är chockad och ledsen.
    Ni får gärna ta bort mig ur listan.
    Lycka till ni andra, hoppas det går bra för er!!
    Neeej ;(
    Uscha!
    Det är så hemskt!

Var med om samma sak innan sonen ... förstår det är jobbigt.
    Man är aldrig säker =(
    Usch.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna
    maddelu skrev 2010-10-12 06:55:28 följande:
    nu är jag säker!!!!! min intuition säger att jag inte är gravid längre... jag bara vet det!!  jag har ju inte kvar några symtom alls..... Ligger nu i sängen  å gråter, jag måste få göra ett Vul idag, står itne ut en dag till att fundera på det här.... det är jobbigt nu!!
    Men ring å prata med dem? Har du fått tid?
    Det är inte bra med den oron ... jättejobbigt!
    KRAM
  • snöstjärna
    maddelu skrev 2010-10-12 07:16:32 följande:
    tillochmed ömmandet i brösten har förvunnit...... Telefontiden har itne öppnat än, ska ringa när dom öppnar. Undra om det är lättast att få igenom ett VUL hos bm( som redan har sagt nej för några veckor sen) elelr ringa direkt till gynkliniken på mitt sjukhus?
    Du kan ju testa med BM först, jag har fått igenom det via dem ... men sen fått åka till gynmottagningen iofs, eftersom de inte kan göra VUL själva här.

Nekar de kan du ju ringa gyn själv? Å ljug lite .. säg att du har lite ont å att du blött lite?
  • snöstjärna
    maddelu skrev 2010-10-12 15:39:10 följande:
    Jag har provat med privat, finns 2 st i grannstaden, men ingen av dom tar emot för VUL eller Ul. Men........
    wihooo!! tjatade till mig en kontroll hos Bm IDAG, vägrade vänta nån fler dag...trodde att jag skulle få göra nå slags kontroller eller blodprov- hcg. Men jag fick göra ett VUL!!! Skrattande Det var BM och en läkare som var med, båda 2 såg ett tickande hjärta, en kropp och ett huvud...
    "Liten" lever och mår bra alltså...!!
    Jag bröjade störtlipa när dom sa att dom såg ett tickade hjärta...Fi fan vad skönt!!!!

men helt otroligt hur man kan må så här bra i en graviditet, jag känner mig helt vanlig!!! men det för inget för nu vet jag ju att man kan må så här men att allt är OK ändå...

Tack för alla peppande ord, det gick vägen!!!
    Men va skönt för dig! Nu får du slappna av å bara må bra! =)
  • snöstjärna
    maddelu skrev 2010-10-14 22:52:22 följande:
    blivande storasyster(2,5 år) i vårat hus, har oxå fått en tröja där det står "jag ska bli storasyster"..Men hon hajjar inte riktigt läget... Det kommer väl kasnke när magen blir stor och sånt,,,
    Här är han fullt medveten, men han pratar dock om att både lillasyster och lillebror kommer. Och att han måste köpa nappar, välling å en ny filt åt dem =) Han är redan så söt. Å frågar när jag kanske ser lite under vädret ut om jag mår illa =) Så söt.
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~