• Styvmamma88

"Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!

Jag sitter och tittar på ett program på kanal 4+ om den perfekta vaginan, det börjar bli allt vanligare att man opererar underlivet så det ska bli perfekt. Hur sjukt är inte det? Det finns inte ett underliv som är likt något annat. Hur långt ska det gå egentligen? Bröstförstoring, hel-vaxning och nu kosmetisk-kirurgui i underlivet, när ska man få se ut som man är född att göra? Varför är det så att det bankas in i kvinnor att man inte är perfekt som man är? Att man måste lägga sig under kniven för att se ut som så många andra?
    Jag blir så otroligt ledsen, jag har själv undrat om man ser "okej" ut där nere, jag har skämts så över att visa mig innan jag fick se en utställning när jag va 20 (!!!) på olika underliv och fattade att jag var helt normal. Tycker så synd om dom kommande generationerna och hur långt idealet kommer att gå.

• Svar på tråden "Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!
  • VirrigaVerna

Jag såg också det programmet och blev förfärad.
    Vad tycker ni om det senaste fenomenet att "blinga" könet?!?!

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • Styvmamma88

Vad kull at så många har svarat och reagerat
    Självklart har killar enorm press på sig med men detta var mest en tråd över hur långt kvinnliga "idealet" har gått.
    Älskar era muttor!! 

• SkäggBiffen
    Styvmamma88 skrev 2010-09-30 19:16:29 följande:
    Vad kull at så många har svarat och reagerat
    Självklart har killar enorm press på sig med men detta var mest en tråd över hur långt kvinnliga "idealet" har gått.
    Älskar era muttor!! 
    Jag måste vara en av dom killarna som varken bryr sig om hur det ser ut där nere så länge det är rent o fräsht samt inte ha någon som helst press när det gäller mitt eget kön heller. Om någon skulle säga åt mig att min dolme såg ut som ett krockat skithus så är det väl så :D
  • Styvmamma88
    Plantagen skrev 2010-09-30 19:37:29 följande:
    Jag måste vara en av dom killarna som varken bryr sig om hur det ser ut där nere så länge det är rent o fräsht samt inte ha någon som helst press när det gäller mitt eget kön heller. Om någon skulle säga åt mig att min dolme såg ut som ett krockat skithus så är det väl så :D
    Bra Det är så sjukt, det kvittar väl hur man ser ut där nere bara det funkar, killar som tjejer!
  • Anonym (hu)

Får dålig smak i munnen av sånt. alltså att vi ska operera diverse delar av vår kropp för att nån har hittat på ett skrämmande ideal. I vissa delar av världen ska man fylla ut rumpan, i andra ska man inte ha rumpa alls. tydligen ska det bli vanligare att bleka anus. o så ska man förstora brösten o man ska fixa til vaginan, både med operation o med bling.

Att operera vaginan till "den perfekta" måste väl ändå kunna tolkas som omskärelse eller stympning. bara lite bättre genomfört än på vissa håll i världen. trodde att vi skulle försöka stoppa den delen av vissa kulturer. men nu ska vi själva genomgå nåt så dumt. visst resultaten blir väl olika för här är det ändå tillåtet för kvinnor att njuta. men hur ska vi få dom att sluta om de får veta att vi själva med opererar?

Vi är vackra som vi är! o att operera dit eller bort saker har jag mer förståelse för när det gäller att man faktsiskt saknar nåt eller har aldeles för mycket av nåt. förstår ni hur jag tänker? för stora bröst kan ju ge väldiga ryggproblem tex. eller om man varit med i nån olycka så är det oxå annat.

• SkäggBiffen
    Styvmamma88 skrev 2010-09-30 19:59:29 följande:
    Bra Det är så sjukt, det kvittar väl hur man ser ut där nere bara det funkar, killar som tjejer!
    Precis. Nu kan vi låsa tråden :D
  • Lavish

Jag måste faktiskt säga att jag aldrig begripit detta. Det är väl något fel på mig. Eller på alla andra då. För jag har ärligen aldrig ägnat hur en man ska uppelva mitt kön en tanke. Eller inte någon annan tanke än att han kommer vara glad över att få komma i närheten av det iaf. Och min fitta ser inte ut som en porraktris. Har heller aldrig fått höra annat än gott om den. Men å andra sidan skulle dom väl knappast våga säga något negativt

• SkäggBiffen
    Lavish skrev 2010-09-30 20:29:17 följande:
    Jag måste faktiskt säga att jag aldrig begripit detta. Det är väl något fel på mig. Eller på alla andra då. För jag har ärligen aldrig ägnat hur en man ska uppelva mitt kön en tanke. Eller inte någon annan tanke än att han kommer vara glad över att få komma i närheten av det iaf. Och min fitta ser inte ut som en porraktris. Har heller aldrig fått höra annat än gott om den. Men å andra sidan skulle dom väl knappast våga säga något negativt
    Tror nog inte man kåtar upp varandra och när man kommer till den punkten att man får se härligheten så stannar man upp och vrålar att muttan ser ut som en avdankad gammal plyshsoffa...

Nä, göka i mörker om man är rädd att någonting ska se ut som godzilla :D
  • Lavish
    Plantagen skrev 2010-09-30 20:32:02 följande:
    Tror nog inte man kåtar upp varandra och när man kommer till den punkten att man får se härligheten så stannar man upp och vrålar att muttan ser ut som en avdankad gammal plyshsoffa...

Nä, göka i mörker om man är rädd att någonting ska se ut som godzilla :D
    hahaha nä det ska rätt mycket till i det läget iaf för att utseendet på fittan ska vara orsak att åka hem istället?
  • SkäggBiffen
    Lavish skrev 2010-09-30 20:35:58 följande:
    hahaha nä det ska rätt mycket till i det läget iaf för att utseendet på fittan ska vara orsak att åka hem istället?
    För min egen del så får den se ut som en gammal plyshsoffa eller vad faen som helst. Jag ska inte se på den, jag ska använda den Skrattande
Svar på tråden "Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!