• Styvmamma88

"Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!

Jag sitter och tittar på ett program på kanal 4+ om den perfekta vaginan, det börjar bli allt vanligare att man opererar underlivet så det ska bli perfekt. Hur sjukt är inte det? Det finns inte ett underliv som är likt något annat. Hur långt ska det gå egentligen? Bröstförstoring, hel-vaxning och nu kosmetisk-kirurgui i underlivet, när ska man få se ut som man är född att göra? Varför är det så att det bankas in i kvinnor att man inte är perfekt som man är? Att man måste lägga sig under kniven för att se ut som så många andra?
    Jag blir så otroligt ledsen, jag har själv undrat om man ser "okej" ut där nere, jag har skämts så över att visa mig innan jag fick se en utställning när jag va 20 (!!!) på olika underliv och fattade att jag var helt normal. Tycker så synd om dom kommande generationerna och hur långt idealet kommer att gå.

• Svar på tråden "Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!
  • Butterscotch
    Anonym (pop) skrev 2010-09-30 11:59:30 följande:
    För att det är vettigare med någon form av terapi om man tror att man blir lyckligare av ett annorlunda utformat underliv.
    Precis så. Det är synd om alla stackare med dåligt självförtroende och dålig självkänsla som tror att de blir lyckligare av allsköns operationer.
  • Anonym (trendig)

Klart man blir lyckligare av analblekning! ;P

• FasterK

Blev lite less på hantverkaren som pratade om kvinnans underliv som en slarvigt presenterad oaptitlig maträtt när de inre blygdläpparna för stora. ...så var det något om "biffgardiner" i nedlåtande ordalag. Idiot! 

• Anonym (ilandsproblem)

Ilandsproblem tjalalaa, ilandsproblem tjalaallaaa

Nä men allvarligt, min fitta är säkerligen inte den mest anatomiskt gudomligt vackra någon nånsin skådat, men å andra sidan är inte kukar speciellt vackra heller och det skulle inte ens gå att göra dem speciellt vackra. Så därför kan alla killar som har åsikter om fittor slänga sig i väggen!

Undrar lite varför killar tror att man dyrkar deras kukar oavsett hur de ser ut och fungerar, de kan ju inte ens vibrera.... Haha 

• Anonym (trendig)
    SoligAnonym (ilandsproblem) skrev 2010-09-30 13:20:03 följande:
    Ilandsproblem tjalalaa, ilandsproblem tjalaallaaa

Nä men allvarligt, min fitta är säkerligen inte den mest anatomiskt gudomligt vackra någon nånsin skådat, men å andra sidan är inte kukar speciellt vackra heller och det skulle inte ens gå att göra dem speciellt vackra. Så därför kan alla killar som har åsikter om fittor slänga sig i väggen!

Undrar lite varför killar tror att man dyrkar deras kukar oavsett hur de ser ut och fungerar, de kan ju inte ens vibrera.... Haha 
  • Anonym
    Anonym (Hottie) skrev 2010-09-30 11:11:40 följande:
    Jag håller med dig TS, man blir inte glad av detta. Men! Det är väl för fan ingen docka som ska knulla?!?

Karlar vill ha en kåt kvinna. En kvinna som längtar och åtrår och som är kåt på riktigt. Ingen kåt karl bryr sig hur stora blygdläpparna är när det ska till. Jag har aldrig aldrig hört någon kille, varken någon jag varit med eller någon jag pratat med säga att de skulle bli avtända av ett "fult" underliv. De blir kåta som aldrig förr av en kåt kvinna, en våt fitta som slår ut som en ros liksom.

Jag har själv fitta som inte är direkt bildskön. Men skön är den sannerligen, både för mig själv och för andra! Jag är stolt över min fitta, jag har klämt ut tre fina barn ur den, jag har ett fantastiskt sexliv och jag är stark som en boaorm i musen. Men att helraka exempelvis känns inte bekvämt, dels för att kliar, dels för att den rent estetiskt gör sig bäst i lätt päls utanpå. Den slår ut så fint och blir hårfri när det ska till ändå.

Låt er inte slås ner av sånt här trams tjejer! Öva upp er förmåga att få orgasm istället och att glittra i övrigt. Jag lovar att det är ett bättre sätt att både få ett bättre sexliv själv och en bättre sexpartner.
    Hoppas alla ta till sig av detta! Bra skrivet.
  • Anonym (vi är alla unika)

varför är det bara kvinnan... hallå.. mannen då.. det finns inte alls den pressen på män,, dom kan se ut hursom,, blir så arg att det bara är kvinnan,, (ingen av könen ska ha denna press)  men vaför har det blivit så här,, är det media,, männen, el vi kvinnor själva? vem/vad är största anledningen.. alla tre ja jag vet,, men hur har vi kvinnot tillåtit det gå så här långt?

• puss
    det är KVINNOR som gör det här, inte män.

dumma jävla galna korkade kvinnor.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • lille Birger

Jag är kille och bryr mig mycket om hur tanterna ser ut, saker som höfternas bredd i relation till midjan eller hur fylliga skinkorna är. Dock är jag knappt intresserad av hur vaginan ser ut. Enda tanken jag har om det är nog att jag värderar en mogen framstjärt lite högre än en ung.

• Anonym (Ja då!)

Men VILKEN kille blir tänd av en tjej som drar ner trosorna och så ser han 2 st rostbiffar som hänger där? HUNGRIG kanske han blir, men kåt?!

Svar på tråden "Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!