• dog84

BH-lös?!

Varför..VARFÖR är det så många som inte använder BH? Nu syftar jag inte på tjejer som har 70A och skippar BH utan snarare alla damer med 100DD eller något sådant. Nu är det ju tack och lov kallt ute så att man slipper se det här fenomenet men huuu...
    Finns det något värre än att behöva se ett par gigantiska, tunga hängande bröst utan BH under en t-shirt med dess bröstvårtor pekandes mot byxlinningen*ryser*
    Det jobbiga är att jag VILL inte kolla men möter jag en sådan här donna så blir jag paralyserad!! Jag kan inte slita blicken från alla dessa gigantiska bröst som far från sida till sida och avslöjar varenda liten detalj:-S

En annan fundering är att det måste ju vara oerhört obekvämt att inte ha BH..eller?! Jag har 70c och även om de inte hänger än så klarar jag inte av känslan av att låta dem vara fria under kläder, definitivt inte på sommaren då det brukar bli ganska så svettigt...

Jag har sett ganska så många fotografier på BH-lösa kvinnor här på FL så det finns garanterat en hel del åsikter om varför de ska vara fria

• Svar på tråden BH-lös?!
  • fipa2

Likah, du känner ingen av oss här så du behöver inte komma och tro att vi är hemska människor för att vi stör oss på nånting.

• 99och06

tycker själv att de är skönt. Har förvisso inte så "stora" behag...

• IMagine

Kan inte se glimten i ögat i era inlägg som handlar om hur äckliga andra människor är.

• Likah

Fipa 2: jag bygger mina slutsatser på de åsikter som läggs in här och som är väldigt kränkande. Jag hoppas verkligen att ni inte är såna helt och hållet, det vore förfärligt!

• Finlänskmamma

Jag är en av dom som ibland är utan bh men det är endast för att jag har svåra smärtor från magsäcksmunnen att det är omöjligt att ha bh men då har jag ett stadigt linne under istället...dock har jag inga stora bröst utan en 75B.... Så kanske det ibland kan vara så att kvinnan inte kan välja själv om hon kan ha bh... Men nog är det skönt ibland att vara utan...
    Det är väl som allt annat det finns en bra och en dålig sida till det!
    Valet är fritt...

• MissS

Min Ingas mamma- ta det lite soft...
    Vi är inte så farliga som vi låter...
    Bara väldigt trötta förmodligen....

• annca

Och jag som verkligen *längtar sååå* efter att få slänga bh-fanskapet åt skogen när Mathilda inte vill ammas mer. Jag vill bli fri från det kliande, klämmande, axelbandsnerhasande obehagliga tortyrredskapet!

*HATAR* plagget bh! (85B, klarar penntestet)

Tycker det är otroligt myckat fulare att se bh-banden genom tröjan än att se brösten...

• dog84

Men herregud! Det finns massa saker jag stör mig på, och självklart tycker jag att våldtäkter är såååå mkt värre än lösa bröst! Men isf ska det ju BARA klagas på våld här. Det är ju 100-tals trådar om att folk stör sig på stavfel och föräkrinskassan och liknande saker. DET är ju ren mobbing att påpeka folks problem med språk, rasism i vissa fall. Hur lätt är det för invandrare att skriva ett inlägg här när de vet att språkpolisrena här på FL kommer förnedra dem i sin tråd!! Varför är det ingen som reagerar på den öppna mobbningen?!Och hur kul är det för kvinnor som jobbar på FK att läsa här hur mycker ni HATAR dem. Varför har NI rätt att klaga på sådana världsliga saker men så fort en handfull av oss här nämner det vi stör oss på då ska vi stenas. Inser inte ni som hackar på oss i den här tråden att NI är de största mobbarna!!!

• saraseal

Lola Jämtland
    tack det ska jag göra =)

• JsN
    Nej, idiotblondinen, när du tillämpar samma mätningar på andra så drabbas de!
    Om du har bröstfobi och dessutom känner dig medveten om det så förstår jag inte hur du kan tycka att det egentliga problemet är andras bröst, när du borde veta att lösningen är att du bearbetar din fobi!
Svar på tråden BH-lös?!