• dog84

BH-lös?!

Varför..VARFÖR är det så många som inte använder BH? Nu syftar jag inte på tjejer som har 70A och skippar BH utan snarare alla damer med 100DD eller något sådant. Nu är det ju tack och lov kallt ute så att man slipper se det här fenomenet men huuu...
    Finns det något värre än att behöva se ett par gigantiska, tunga hängande bröst utan BH under en t-shirt med dess bröstvårtor pekandes mot byxlinningen*ryser*
    Det jobbiga är att jag VILL inte kolla men möter jag en sådan här donna så blir jag paralyserad!! Jag kan inte slita blicken från alla dessa gigantiska bröst som far från sida till sida och avslöjar varenda liten detalj:-S

En annan fundering är att det måste ju vara oerhört obekvämt att inte ha BH..eller?! Jag har 70c och även om de inte hänger än så klarar jag inte av känslan av att låta dem vara fria under kläder, definitivt inte på sommaren då det brukar bli ganska så svettigt...

Jag har sett ganska så många fotografier på BH-lösa kvinnor här på FL så det finns garanterat en hel del åsikter om varför de ska vara fria

• Svar på tråden BH-lös?!
  • idiotblondinen

Om någon tagit åt sig så vill jag be om ursäkt, men jag lider av bröstfobi. Det är t.o.m svårt för mig att skriva ordet bröst. Bröst bröst bröst... Hu. Jag kan inte säga ordet högt. Jag vet, jag är knäpp. Och bröst eller stora bröst eller vad som helst för bröst är helt okej bara man slipper se vårtan. Hujedamig vilket äckligt ord... "vårta" Blä! Någon borde komma på nya ord för vårta och vårtgård för att tala om annat.

Så om någon tagit illa upp av mina inlägg så ber jag om ursäkt.

• MissS

Maila 75- DET ENDA JAG SA- STARTA EN TRÅD OM DETTA FENOMEN...det var du som tog upp det.

Men välkommen till sandlådan...

• Silence

ja ordetvårtgård är en rysare i sig

• MINI25

Jo, jag tycker att det är rätt relevant. Eftersom många skriver att det är en fånig och irrelevant tråd- ja det är det också- men man behöver inte alltid vara superseriös och politiskt korrekt! Därför villa jag understryka att jag inte har brist på empati osv osv. med det jag skrev!

Med glimten i ögat/ Mini

• MissS

fipa2- tror att det börjar bli varning-jäkligt-nära snart....

• idiotblondinen

JsN: Jo, det vore otroligt bra om jag kunde göra det. Tyvärr har jag inte självförtroende nog till det. O det drabbar nog mest mig själv. Så.

• MissS

Mini25- ja exakt..vrf kan man inte få ha glimten i ögat?

• Likah

Bra Mini, då vet jag att du inte är en så hemsk människa som jag först trodde

• fipa2

vissa personer får ha glimten i ögat, andra får inte. jag hör till den som inte får säga nåt med "glimten i ögat"

• IMagine

"varför får man inte diskutera triviala och banala saker"

Det är klart att man får, men när det handlar om att kränka och racka ner på andra människor får man förvänta sig mothugg!

Svar på tråden BH-lös?!