• dog84

BH-lös?!

Varför..VARFÖR är det så många som inte använder BH? Nu syftar jag inte på tjejer som har 70A och skippar BH utan snarare alla damer med 100DD eller något sådant. Nu är det ju tack och lov kallt ute så att man slipper se det här fenomenet men huuu...
    Finns det något värre än att behöva se ett par gigantiska, tunga hängande bröst utan BH under en t-shirt med dess bröstvårtor pekandes mot byxlinningen*ryser*
    Det jobbiga är att jag VILL inte kolla men möter jag en sådan här donna så blir jag paralyserad!! Jag kan inte slita blicken från alla dessa gigantiska bröst som far från sida till sida och avslöjar varenda liten detalj:-S

En annan fundering är att det måste ju vara oerhört obekvämt att inte ha BH..eller?! Jag har 70c och även om de inte hänger än så klarar jag inte av känslan av att låta dem vara fria under kläder, definitivt inte på sommaren då det brukar bli ganska så svettigt...

Jag har sett ganska så många fotografier på BH-lösa kvinnor här på FL så det finns garanterat en hel del åsikter om varför de ska vara fria

• Svar på tråden BH-lös?!
  • dog84

Ingas mamma: Nämnde jag dig? Jag skrev att det finn mkt dubbelmoral på hela FL....

• dog84

Är det inte hemskare när man läser en massa skit om sitt yrke än att läsa att lilla JAG tycker att det är äckligt med fria tuttar?

• saraseal

dog84

men ingen anser väll att de mår illa och mår dåligt av att se ett kassabiträde? eller att försäkringskassans personal är vidrig? Hur vida de är snygga eller inte har jag inte heller läst.. men jag kanske har missat den tråden?
    det är ju lite meningslöst att dra exempel som man inte kan länka till..

• MINI25

Hörrni, det är ju ingen katastrof om dog, fipa eller jag skriver att det är äckligt. Vi kommer nog aldrig att bli statsminister nån av oss. Så vår BH-reform kommer aldrig att gå igenom.

• IMagine

dog84
    Jag har aldrig hackat på kassabiträden på Konsum eller folk på försäkringskassan här på fl så jag gillar inte att mina argument dissas med en svepande anklagelse om dubbelmoral. Därför protesterade jag.

• Dramaonline

Jag tycker man ska hålla vett och sans, BÅDE när man diskuterar folks yrken, personligheter och bröst.

• Morbid Mistress

Jag har flera sådana så kallade äckliga personer i min närhet. De använder inte BH för att de får svamp under brösten då. Såg även fler inlägg att det kan ligga medicinska orsaker bakom.

• dog84

Jag skrev inte att det klagas på yrkesgruppers utseende..herregud! Utan snarare trådar om folk som har vart på FK och de är ju bara idioter som jobbar där..bla bla blaa..."Ringde till telias kundtjänst och det är ju bara inkompetenta personer som jobbar där..." Har läst hur mkt sådant som helst. I de trådarna är det minsann inegn som börjar dra upp att man ska bry sig om att det är hemskare med våldtäkter och dylikt!

jaja...nu ska jag gå hem från jobbet iaf...Ett jobb som det har klagats MKT på här på FL...

• saraseal

MINI25
    Här har du några citat fårn trådens första sida.. och fler finns det du kan ju titta själv.. och så kan du ju se vem som skrivit vad...

"Tål inte heller det. Hujedamig vad jag avskyr det. Blä!"

T"ycker oxå det ser snuskigt ut när tanter med JÄTTE-hängbröst går utan bh i lösa t-shirt. Det sladdrar hit och dit och bröstvårtorna hänger rakt ner på byxlinningen. Tycker de själva att det ser snyggt ut? "

"Om dom inte ska ha BH så kan dom väl för guds skull ha nån kofta eller nåt så man slipper äcklas av det... *brrr* *ryyyser* "

"alltså blir det inte svettigt och äckligt när en halv kvadratmeter BRÄST täcker magen?? det e så fuuuult så fuuult "

• fipa2

"jag hatar busschaufförer"

"alla på försäkringskassan är sura och elaka"

"jag har aldrig sett ett kassabiträde le, de är verkligen hemska och elaka människor"

Svar på tråden BH-lös?!