• Adina7

fosterfamilj ljuger!

Våra barn är omhändertagna och bor i famijehem. Vi träffar barnen regelbundet, Dock separata tider då pappan och jag är skilda. När det var min tur att träffa barnen meddelades det att dom är sjuka. Kontaktpersonen och jag åkte dit i allafall för ett barns skull som inte var sjuk. Av någon anledning fick kontaktpersonen och jag en olustig känsla och vi kollade upp i skolan om barnet hade varit där eller inte. VISST hade barnet varit på skolan och var inte alls sjuk!!!!!! Jag blev både arg och ledsen. Fostermamman ljög om mitt barn rakt på ansiktet till soc.

• Svar på tråden fosterfamilj ljuger!
  • SILJA
    Flowtex skrev 2011-04-05 21:07:20 följande:
    Till sommaren blir det 8 år. Han skäms ju för henne, när hon är full och vill ta ner honom på stan och så. Vill inte åka till henne, han saknar ju självklart henne iom att det  är hans Mamma men han vill Inte flytta hem igen. De träffas regelbundet
    Låter ju konstigt att någon får ta ett barn med sig till stan...FULL....ni möter mamman full? Hur kan det vara möjligt. 
  • SILJA
    Adina7 skrev 2010-10-07 18:12:27 följande:
    Våra barn är omhändertagna och bor i famijehem. Vi träffar barnen regelbundet, Dock separata tider då pappan och jag är skilda. När det var min tur att träffa barnen meddelades det att dom är sjuka. Kontaktpersonen och jag åkte dit i allafall för ett barns skull som inte var sjuk. Av någon anledning fick kontaktpersonen och jag en olustig känsla och vi kollade upp i skolan om barnet hade varit där eller inte. VISST hade barnet varit på skolan och var inte alls sjuk!!!!!! Jag blev både arg och ledsen. Fostermamman ljög om mitt barn rakt på ansiktet till soc.
    Hur har det gått?
  • Flowtex
    SILJA skrev 2011-04-05 21:10:42 följande:
    Låter ju konstigt att någon får ta ett barn med sig till stan...FULL....ni möter mamman full? Hur kan det vara möjligt. 
    Så länge soc är med och hon är tillräckligt nykter för att uppföra sig så får hon det.  Hon är ju en alkoholsit, endast nykter tio minuter innan bolaget öppnar.
  • SILJA
    Flowtex skrev 2011-04-05 21:16:18 följande:
    Så länge soc är med och hon är tillräckligt nykter för att uppföra sig så får hon det.  Hon är ju en alkoholsit, endast nykter tio minuter innan bolaget öppnar.
    herregud
  • SILJA
    Flowtex skrev 2011-04-05 21:16:18 följande:
    soc är med en full person? funkar det så?
  • SILJA
    morochmer skrev 2011-04-05 20:22:07 följande:
    Ja, thats life för väldigt många barn. Och det finns väldigt mycket värre saker som sker just i detta nu i ditt närområde. Så hur var det nu, ska vi skydda barnen eller inte?
    exakt..man ska skydda barnen
  • morochmer
    SILJA skrev 2011-04-05 20:07:41 följande:
    Har du haft sex med dina barn eller vad menar du med en av dina inlägg?
    Läs vad du skriver här! har du skrivit fel?
  • Anonym (FYI)
    morochmer skrev 2011-04-06 09:20:10 följande:
    Läs vad du skriver här! har du skrivit fel?
    Jag tror att det är ditt inlägg 69 som bäddar för en del missförstånd.
  • Flowtex
    SILJA skrev 2011-04-05 21:45:14 följande:
    soc är med en full person? funkar det så?
    i detta fallet så gör det det, men alla bioföräldrar har ju olika anledningar till att deras barn blir omhändertagna. 
    Min lillasyster som också är placercad. Hennes mamma fick ett val, att antingen bli tvångsplacerad eller frivillig placering med större möjlighet till umgänge. Hennes mamma är det inget "fel" på mer än hon inte klarar av att lämna den kille hon är tillsammans med, som btw. misshandlar mamman, våldtog mammans andra dotter osv. 
  • morochmer
    Anonym (FYI) skrev 2011-04-06 11:10:15 följande:
    Jag tror att det är ditt inlägg 69 som bäddar för en del missförstånd.
    Tack , men om man inte saknar läsförståelse så är dte nog inga problem.
Svar på tråden fosterfamilj ljuger!