ADD symptom hos vuxna
Nu får vi hoppas att personen inte återvänder, om h*n inte gör det med sitt rätta nick, och vågar stå för vad h*n tycker. Då kan vi välkomna (idioten) tillbaka.
Hej!
Har inte skrivit på hundra år men jag har varit helt slut och uppe i utredningen som ÄNTLIGEN är klar.
Har nu fått diagnos: ADHD, Tourette, Dygnsrytmstörning och förmodligen även Asperger (det ska testas mer på den punkten).
Är lättad och har fått medicin som jag nu börjat med idag.
Vill bara uppmuntra alla som kommer in i denna tråd och misstänker ADD/ADHD att verkligen söka hjälp för att kolla om era misstankar stämmer.
För min del så har ingen någonsin misstänkt detta hos mig, trots frekventa besök hos psykiatrin p.g.a. depressioner, ätstörningar, ångest o.s.v o.s.v.
Jag var alltså tvungen själv att "komma på" vad mitt problem var, och det visade sig att jag hade rätt. Sen fick jag ett par extra diagnoser på det, men så kan det gå. ;) Inte direkt ovanligt att man har flera diagnoser.
Hursomhelst; STÅ PÅ ER om ni känner att något är fel och ni känner igen er i symtombilden för dessa funktionshinder.
KRAM
Så om en hel del av det där stämmer så har jag alltså ADD? Det var en del punkter som stämde men det gör det väl på de flesta, några av punkterna?