ADD symptom hos vuxna
Har alltid varut annorlunda, haft flera (obehandlade)depressioner, social fobi, det mesta av Listan i TS är jag.
Det jag lider mest av är det totalt förlamande tröttheten, jag orkar ingenting mer än att jobba. INGENTING! När jag är ledig sover jag. När folk säger att det är så skönt att vara ledig för då kan man laga mat, städa, tvätta osv fattar jag ingenting. Hur orkar de??
Jag har alltid varit så här trött, men när livet flyter på har jag STENKOLL på ALLT! Jag är virrig och snurrig och måste för att fungera verkligen strukturera mig. Dock har jag svårt att hålla den strukturen även i vanliga fall, och när livet rasar, rasar även jag som ett korthus!
Mitt liv idag är ingen höjdare, jag är 31 år, bor hemma hos min pappa (flyttade hit när jag gick in i väggen för ett år sen) De senaste åren har varit turbulenta. Otrogen expojkvän, abort, mina föräldrar skilde sig, min lillasyster blev våldtagen, min älskade mormor genomgick en stor och allvarlig operation, jag gick in i väggen, min andra lillasyster dör under ett ep-anfall...
Har iaf fått tid för bedömningssamtal på psykiatriska den 28 mars, längtar till dess men är samtidigt livrädd. Har skrivit ner allt som är "jag" från demhär tråden och tänkte ta med det till psykologen. Min mamma ska följa med och vi ska prata igenom listan innan...
Ja, det var väl jag då... Hej

Ojoj, vad mycket elände du har fått vara med om

Skönt att du har din mammas stöd i utredningen.