strulmaja skrev 2010-12-01 19:47:07 följande:
Men du det är ju helt underbart! Härligt, vad glad jag blir för din skull

Hoppas du blir hjälpt av medicinen och att du kommer klara dig utan antidepp. Och KBT! Anpassad för ADHD/ADD personer är ju skitbra. Jag tror du kommer ha stor nytta av det. Jag har själv aldrig provat gruppterapi men hört mycket gott om det.
Vad är det med din mamma då? (om jag får fråga?)
Anyways, hoppas du vill fortsätta uppdatera oss här hur det går. Har du tagit medicinen än förresten? Om ja, märker du någon skillnad? Grattis till genombrottet!

Tack! Jag är faktiskt väldigt nöjd med mig själv att jag äntligen ställde lite krav på vården istället för att dra mig till de där samtalen månad efter månad och ändå inte våga öppna munnen om viktiga saker.

Jag har också hört en hel del bra, så jag hoppas verkligen att det går bra! Lite jobbigt bara att det är i en annan stad, tågbiljetter kostar ju en del, men det får lösa sig.
Hon är knepig. Vill helst inte säga mer än så när jag inte är anonym. Men vi kan säga som så att hon är en ganska stor del i mitt mående. Och just nu ett irritationsobjekt eftersom hon aldrig kan ge mig mina papper som jag behövt en bra tid nu.
Jag ska ta den i morgonbitti.

Känns konstigt, stratteran tog jag ju på kvällen, så jag hoppas att jag vaknar som jag ska i morgon.

Ska absolut uppdatera i tråden, tack så jättemycket!