ADD symptom hos vuxna

Själv äter jag glass, banan och chokladsås för tillfället, oxå pigg som en gris men iofs sov jag till kl 15.00 idag

Ang relationer har jag oxå väldigt svårt med, karlarna säger bara att man ska skärpa sig, kämpa mera, försöka ditt och datt, dom fattar inte att det ej funkar så, är ensam men har levt med en (vänner idag) som var "på" mig hela tiden, kände sig som om man var i underläge för jämt, tanekn slår en så många ggr att något verkligen är fel och det är orsaken till att jag vill göra en utredning, kanske får man bättre förståelse då och omgivningen fattar att vissa saker GÅR bara inte. Blir så less.
Nu vill mitt ex att vi ska prova igen men så länge han beter sig så får det hellre vara. Hur många ggr man än förklarar så heter det "du skyller alltid på add", ja men det ÄR ju så, säger istället att jag är störd så går det helt plötsligt in bättre och det är tydligen okej att skylla på och då behövs ingen utredning
Hej alla , hoppas allt är bra med er, har inte varit så ihärdig med att vara här då jag ej mått så bra.
Var i alla fall hos min läkare idag och hon skulle skicka en remiss till psyk, hon kunde dock ej lova att dom ville ta emot mig och om så är fallet skulle hon skriva en remiss till en privat i en annan stad, hoppas verkligen dom kan ta emot mig här för har ingen aning om hur jag ska ta mig till den andre staden i så fall, taxi möjligtvis men hur dyrt är inte det på en skala så nu är man smått nervös, glömde fråga hur lång tid det skulle ta till besked.
Ha ha ha vad goa ni är allihopa, så roligt och läsa era inlägg,
Jag är precis likadan att om man vill ha något så ska det vara NU och inte nästa år
Min mobiltelefon har varit kass i en vecka nu och fast jag inte har råd så kollar jag VARJE DAG ifall jag finner något intressant och för varje vecka blir jag mer och mer frustrerad, min morfar säger till mig att jag inte ska kolla på mobilsajter då det bara frestar mig men det är sjukt hur dåligt man kan må när man vet att man bara MÅSTE ha men kan inte. Blir så sur ha ha. Sen behöver jag en ny dator oxå men det är ännu dyrare så jag bör inte gå in på dom sajterna heller men så är man inne där i alla fall ha ha ha, blir gaaaaaaaaaaaaaalen på mig själv.
Nej stress är inget hit här heller.
Välkommen tillbaka strulmaja, skönt att "se" dig, känner oxå att man hoppar in som gubben i lådan här,
Vill i alla fall berätta att jag fått en tid hos en psykolog i slutet på febr. blev både arg och ledsen för denna person har inriktining på personlighetstörningar, psykiska störningar, fobier och neuropsykologi. Det kan inte vara "rätt" psykolog ? I så fall är det ju sant som den vikarien sa en gång, att jag ÄR störd och då går det inte göra något åt. Känns inte som att det kommer bli någon "utredning för ADD", istället lär det bli samtal som bara rör sig om hur "korkad" jag är, ska jag då prata med honom för ?
Vet, tar ut det negativa i förskott men vägrar tro annat tills jag fått bekräftat anorlunda. Men OM det är så som jag tror så tillhör jag inte tråden längre så därför vill jag redan nu hälsa alla lycka till och må så gott ni kan, tack för en underbar tid här.