vikt...peppningstråd =)
malin: du ska inte tycka att det känns konstigt =) jag fattar nu =) tog ett tag innan jag gjorde det =)
malin: du ska inte tycka att det känns konstigt =) jag fattar nu =) tog ett tag innan jag gjorde det =)
marsmamma:: ha en skön kväll och lycka till =)
malin: du ska jag vara ärlig så först tänkte jag men gud va jag känner igen henne..sen trillade poletten ner en halvsekund senare =)
malin: vi har vikt koll varje vecka.men detta är ju så klart helt frivilligt...så du får göra som du vill=) men i alla fall så skriver jag upp vikterna och gör sedan ett diagram som jag visar efter kanske en månad eller så =)
sen kan det kanske kännas lite piinsamt att berätta vikten för mig då vi vet vilka varandra är.. men som sagt jag har mitt fl här och ingenannan stans =)
nova: japp blir bra det... =)
Malin: ja men det syns inget direkt eftersom det är under så lång tid..eller ja min släkt ser ddet ju..men men
malin: sen så tycker jag att du behöver väl inte gå ner i vikt??? Fast det vet man ju bäst själv =)
haha är så glad nu för nu ska jag ner och bunkra ner mig i soffan och se film ha en bra kväll alla =)
Malin: jo precis man vet ju hur man såg ut innan grav... och det är ju en jävla skillnad morför nu =) ja precis.... annars kan det bli lite pinsamt i situationer om våra om det inte skulle stanna på fl=) Så jag har alltid gjort sdå..har som ett eget litet liv här=)
Japp väger på fredagar =) men denna fredag var den första som var....sen får du göra som du vill om du vill ta dina mått också?? En del av oss gör det...men som sagt allt är frivilligt =)
Marsmamma: lycka till, det kommer du att fixa galant =)
Jaha ännu en dag =) känns bra idag =9 ska på julmarknad =) visst det kommer vara fika där, men blir bara en kopp kaffe =)
Har kommit på en sak då det gäller mig själv, jag har mycket lättare att låta bli att äta fel saker då jag är blandfolk alltså inte min ambo men övrigt folk=) så jag känner mig riktig motiverad idag
Oj här har det skrivits medan jag vart borrta en pytte stund =)
blondinen: Angående julmaten. så är ju egentligen inte själva julmaten de mest onyttiga, uten beror ju helt på i vilka mängder och så... som tex äppelmos är nog inte de nyttigaste att ha på, men tar man lite av allting så tycker jag i alla fall att det är helt okej =)
ThusseN. Ja hopprep är bra =) fast jag får så ont i knäna..fast det får jag ju även när jag cyklar =(
Sarah: det kommer nog att gå bra =) Fast jag tycker ju att degen oftast är fodare än själva bullarna =)
Nova och malin: har skrivit upp era mått nu...
Malin: Huvudsaken när du mäter är att du mäter på sama ställe varje gång =) Sne är det ju svårt att veta vart man ska mästa..men strax ovanför naveln brukar de sääga..men själv tycker jag att man ser bättre resultat om man mäter nedanför...fast jag mäter ovanför..lite oinvecklat de där vart nu...
Marsmamma och blondinen:: Kaffe är ju ett måste =) Sen om ni dricker kaffe svart alltså utan nåt mer...så är det nästan som att dricka vatten kan ju i nte vraa mycket fett =)
Malin: men va gott me trerätters =) Det fixar du ju galant och som du säger alkoholen skippar du ju =) det är ju bra =)