Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

ne nu måste jag byta blöja och vara social med mina småttingar..men höres i morrn

• ThereseLaurin

2005-11-06

ThereseLaurin:79 kg-målvikt 65 först och främst
    Thussen: 78,4 kg - målvikt 65
    idiotblondinen: 88 kg - Målvikt: 65 kg
    Nova68: 87,5 kg - mål vikt ca 70 till en början ialla fall

• ThereseLaurin

kunde inte hålla mig borta =)

• ThereseLaurin

nu har jag varit duktig hela dagen =) Men det är svårt att hålla sig från glassen som sambon har fått från jobbet..det är sån där glass man köper på statoil blandad kompott som tex..nogger.splero...päron split osv..tur att det inte var någon magnun madel strut då skulle jag fan inte kunna hålla mig..men det är ju ca 50 glassar kvar..så får visa mig på styva linan =)

• ThereseLaurin

nova: vikten säger egentligen inte så mycket..jag kan ju vara tjockare än dig även fast jag väger mindre då jag troligen är kortare än dig =)

• ThereseLaurin

marsmamma: kan säga så här början är värst... bara man tar sig förbi den så blir det bättre... detta kan låta sjukt..men klipp ut bilder i tidningar hur du vill se ut ... och kolla på dem när du känner suget eller ännu bättre om du har bilder på dig hur du såg ut föut som du kan bli peppad av...

• ThereseLaurin

marmamma: jag vet precis hur dte är... så har det varit för mig med..även nu ibland med... man får skriva en lista på positiva saker när man är på bra humör..alltså sånt positivt som man kan tänka tillbaka på när man är så där deppad om du förstår??

• ThereseLaurin

marsmamma: vilken tur =) det är bra att man kan hjälpa varandra =) sen vet jag hur du har det då jag själv har vart där. och vet att man har det jävligt tufft för att komma igång och lyckas... och får man stöd av andra är det lättare...=)

• ThereseLaurin

Marsmamma: så om två veckor står din våg under 100 =9 eller hur =)

• ThereseLaurin

marsmamma: så ska det låta =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)