vikt...peppningstråd =)
välkommen joesan=) Kul med flera =)
välkommen joesan=) Kul med flera =)
oeasan: har aldrig sett det..har bara sett biggest loser..det är kul men lite korkat program ibland =) brukar sitta på cykeln då jag ser det =)
sarah: att äta vettigt är inte att banta =) finns även viktväktarkurs för ammande mammor =)
Förresten välkommen =)
va duktiga ni är =)
Har också vart duktig idag =) Okej tog fika bröd när vi hälsade på mickes syster, men det bjuder jag på =)
nova: alla har dåliiga dagar och jag har nyligen haft mens så de fem dagarna har jag svuollat rejält..går ju inte att hålla sig då man har mens =)
i morrn blir det till att ta pulver =) så nu ska det bli full rulle =)
blondinen: men va skönt =) själv har jag cykllat så här på kvällskvisten =) i morrn ska jag och en kpmpis ut på promenad =)
blondinen..ja jag cyklar på en motioncykel inne..har bara bockstyre själv känns inge kul på våra grusvägar..så får skaffa en ny till sommaren..nu ska jag ta en nutrilett pulver sen ska jag köra alexandra på dagis, senska jag ut och gå...hejdå ses senare
hej nu har jag vart ute och gått över en och en halv timma =) mäkta stolt jag är nu =)
Ska ta min nutrilett snart..men känner mig inte direkt hungrig men man måste ju äta =)
Blondinen: njut av simningen =)
förresten..va tycker ni om att köra en vägdag i veckan???
Alltså att vi har tex en måndag så väger vi oss på måndagar???