Inlägg från: Zmoothie |Visa alla inlägg
  • Zmoothie

vikt...peppningstråd =)

Näe, vet ni vad?! Nu SKA jag bli av med mina kvarstående kilon!! (ca 10). Hör ni det!? *arg på mig själv*

Så nu vill jag att ni ser till att jag gör rätt för mig, tar mig i kragen och skriver här om mina viktminskningsförsök/framgångar varje vecka. Överens?

Nu är jag irriterad på mig själv, det här SKA gå! Alla har full tillåtelse att komma och skälla på mig i min gästbok om jag inte rapporterar om min kamp mot pluskilona varje vecka.

(Och nu ska den där pilatesDVDn fram igen!)

• Zmoothie

*fortfarande peppad och motiverad*

Jag såg programmet, ska skriva ut det. Kör ni några "metoder" annars? Jag ska ta upp Netdoktor Övervikt, som jag körde förra gången, igen. Funkar ungefär som Viktklubben, tror jag, fast lite mindre finesser kanske, och gratis. Man skriver in vad man ätit och vad man gjort/gör under dagen och så får man veta kalorimängd och så. Funkar bra, men man måste ju göra lite själv också.

Visst kan jag tala om vad jag väger. Fast min våg är inte riktigt pålitlig, men tror att det ligger runt 76-77kg. Från början låg jag på 86.

Idag är en bra dag!

• Zmoothie

Nu har jag förresten tre virtuella modelldockor med då-nu-mål -vikt på bild i mitt galleri.

• Zmoothie

Ja, det är häftigt när man "ser" det, liksom! Själv märker man ju inte förändringen på samma sätt.

• Zmoothie

Haha, ja, den är ju inte 100% korrekt, den tar ju inte så mycket hänsyn till övrig kroppsbyggnad.

• Zmoothie

Usch, nu har jag precis fikat en massa (ja, tre iaf) lussebullar och pepparkakor. Ajaj! Nåja, nya tag.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)