vikt...peppningstråd =)
*gäääsp* Vad trött jag är ikväll då! ...Orkar ingenting ju, har legat och sovit i soffan.
Men det SKA bli program kört ikväll också, så det så.
*gäääsp* Vad trött jag är ikväll då! ...Orkar ingenting ju, har legat och sovit i soffan.
Men det SKA bli program kört ikväll också, så det så.
Jag samlar energi...
*ehm..*
Ska dina barn få för små kläder TL?!
Så, nu är det gjort iaf. Gonatt!
Vad duktiga ni har varit!
Själv känner jag mig också lite duktig, faktiskt. Har gjort dagens program, plus situps (dock bara 2*12
), och jag klarade nästan 5*2 "riktiga" armhävningar!
...Sista ville sig inte riktigt, men 5+4 iaf. Fick tipset av älskling, att när jag märkte att jag klarade EN på tårna, att fortsätta varje dag så skulle jag snabbt klara fler och fler. Och det stämde ju.
*glad*
Och så har jag städat hela huset, det är ju lite extra. Bara mattskakning kvar.
Här kommer veckans mått:
Mage/midja: 94 cm (-1,5!)
Mage - rundaste stället: 101 cm (glömde skriva förra veckan, men det var 102/103 cm nånting)
Lår: 59,5 cm (ingen förändring där)
Bust: 106 cm (inte här heller)
överarm: 34 cm (eller här)
Nu ska jag ta itu med mattorna...
Hej på er! Haft fullt upp och inte tillgång till dator i helgen, men nu är jag tillbaka.
Ni verkar också ha haft fullt upp.
Ställde mig på en våg - som jag tror jag litar på - och den visade 74,8 kg!
Det vore ju härligt om det fortsatte så...
Nu ska jag läsa ikapp lite.
Bra VL! Aggressivitet bränner fett!
30 min pilates avklarat.
S¨¨ jobbigt i början, och när det är övningar som inte min kropp är överens med mig om,
men såå skönt efteråt!
Förresten, blondinen, så har du inspirerat mig - kör numera 12*4 situps, varvat med så många armhävningar jag orkar *4.
Jag har tränat hårt!
Iaf mina paketinslagningsmuskler, bara några få julklappar kvar nu. (Hur slår man in en meterlång tavla utan att det ska avslöja för mycket att det är en tavla?!)
Godmorgon!
Idag är det min födelsedag, så idag tänker jag inte bry mig alls (eller inte särskilt mycket iaf) om maten! *bestämt* Måste ju få njuta och ha kul.
Kommer nog inte att proppa i mig några mängder ändå.
Hoppas ni får en bra dag allihop!
Tack.
TL - Hur får man till såna där tester? Har sett länken innan, så jag gjorde det dock inte.
Asch, n måste jag?
Jag ska gå och jobba på fritids om en timme ungefär, sen ska vi ha lite mys med tacos och tårta (inte tillsammans dock) och familje och vänner ikväll.
Hej tjejer! God jul på er.
Jag sitter här och har inte ätit frukost än, det är storstädning på G. Eller var, den är väl i princip klar nu. Sen ska det pyntas och kläs gran, men jag måste ju få någon frukost i mig!
Ingen förändring alls i måtten idag, men det hade jag inte förväntat mig heller. Inte plus, så då är jag nöjd.
Hoppas ni får en riktigt skön julhelg nu! *kram*
Läser om er blödighet..
Jag som tycker jag blivit blödigare på senare år (har ALDRIG tidigare blivit rörd av ett "jag älskar mina föräldrar"-Oprahavsnitt), och jag har inte ens några barn! Om det blir värre kommer jag ju inte kunna visa mig ute bland folk.
Hej tjejer! Nu är jag tillbaka på banan.
Hur har era jull/nyår varit? Jag har inte haft tid att sitta vid datorn särskilt, så jag har varit lite frånvarande.
Haft lite "minipaus" under helgerna, tränat men låtit mig själv njuta av mat och godis. Men from imorgon så är det hårda tag igen! Inga plus på måttbandet iaf, och mer än så strävade jag inte efter nu under helgerna.
Ser att T1 har tänkt köra Iforms program. Lustigt, jag var precis inne och tittade på det, innan jag läste tråden, och funderade på att köra. Är sååå sugen på att prenumerera på Iform! *funderar* Nu måste jag ju nästan göra det.
Av någon anledning så blir jag peppad och motiverad av att titta på Britney Spears, så nu har jag laddat ner lite videor och annat.
Jag måste ha nåt fel nånstans.
Hej tjejer! Längesen nu, känns det som. Jag var på bröllop i helgen, som varade dagarna två, och då tappade jag både lite mat- och träningsrutiner, och det åkte ut en del motivation samtidigt tydligen. Känns som att det kvittar nu, men det tycker jag ju inte egentligen!! *sucka*
Funderar på att prenumerera på Iform och/eller jå med i Viktklubb.se, men jag har ju inga pengar...
*bläää!*