Inlägg från: Zmoothie |Visa alla inlägg
  • Zmoothie

vikt...peppningstråd =)

Hej Nova. Att inte gå upp är ju bra! Ja, jag har väl ungefär samma vision som du ang jul, man måste ju få njuta av julmaten iaf.

Jag har varit ute på en entimmes promenad nu, ja eller för några timmar sen, ganska snabbt tempo. Jag blev lite svettig iaf. Så nu är det gårdagens program och lite annan "hemmaträning" som gäller.

blondinen - Grattis till minus!

• Zmoothie

Välkommen Fröken Honung!

Som sagt, det är lite olika metoder vi kör. Själv försöker jag hålla koll på vad jag äter med www.netdoktor.se - överviktsprogram, samt kör Theresas program + pilates och lite "eget".

Jag har ingen pålitlig våg, så jag bara mäter mig. Det här är en skön tråd, kom och trivs!

Hörrni - sparka iväg mig från datorn, jag MÅSTE träna nu!!

• Zmoothie

blondinen - Njae, jag får ju skylla mi själv - får INTE gå och lägga mig förrän jag gjort min träning.

Fröken Honung - Den här omgången, i en vecka. Har gjort en omgång tidigare, och då gick jag ner ca 10 kg, det rann dock ut i sanden i våras och så har jag gått upp nåt kilo över sommaren, så nu är det nya tag!

Nu ska jag träna! *ciao*

• Zmoothie

Ah! Nu har jag också varit duktig. Ungefär 30 min träning, men nu måste jag sova.

Duktigt, emmamaria!

• Zmoothie

Blekmedel?!

Jag har tränat duktigt idag med, *s* programmet före frukost och pilates efter. Fast idag var det svårt att gå och sätta i DVDn, men när det väl är igång så går det ju fort. Och är såå skönt efteråt!

Motivationsboken används flitigt här. Fast jag har ju ingen "tidigare-bild", eftersom jag aldrig varit direkt smal, så jag har klistrat in photoshoppade bilder på ett framtida jag istället. (Samma bilder som ligger i galleriet).

Vad duktiga vi är allihop! *berömmer*

• Zmoothie

Vad ni håller igång! Hej Malin och andra nytillkomna.

Jag har bakat julgodis idag - fudge. Vilket är livsfarligt, för jag ääälskar fudge och skulle kunna leva på det hela julen, typ. Men jag höll mig nästan helt från att slicka skålen, haha, och har sagt bara EN bit som smakprov när det har stelnat. Basta!

Hoppas ni klarar er för strömavbrottet, Malin.

• Zmoothie

Nä, tur det.

Ååh, vad svårt det är att inte ta en massa fudge! Den blev supergod. Karaktärsprövning.

Men nu måste jag ändå sova snart, som tur är.

• Zmoothie

Jag har fått jobb imorgon, så jag ska tillbringa några timmar på fritids, sen ska jag in till en kompis i stan, vi ska gå på stan och se på film. Undrar om jag ska leta upp lite tärnglitter.

Men nu är det sovdags! Godnatt.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)