Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

blondinen ska genast kika =)

• ThereseLaurin

blondinen:du har gett mig din midja och vikt...

• ThereseLaurin

hehe bra kämpat =) jag har mätt mig på nätet förut och då har jag tyvärr inte kvar måtten=(
    och har kasst minne

Ska jag skriva in måtten för denna vecka eller nästa??

• ThereseLaurin

blondinen: oki skriver nya på fredag =)

Nova: men tycker inte det låter som om dte gått helt åt skogen =)

• ThereseLaurin

Theresa: japp chips är min stora passion =)

Theresa:hur har det gått förd dig idag??

Blondinen: Ja det blir olika hela tiden för mig med..beror ju cksåpå vart du e i andningen=)

• ThereseLaurin

Theresea: ja precis en sak i taget =) Men det gickj ju galant igår då =)

Malin: ja det finns ju inte så mycket jobb heller tyvärr =(

Ja paulines armar var då bara muskler bnäst intill..men klart jag skulle inte vilja ha så mycket m,uskler, även om det inte är så att hon ser överdrivet muskulös ut...

aha du menar han i norka laget =) han var helt annorlunda, han började ju till och med och se bra ut...tänk va snygg vi kommer vara då vi blitt lite mindre =)

Tore kände jag faktiskt inte igen först..tänkte men vem fan e det där....

Har nyss vart på en kort promenad..mitt sällskap kunde inte komma och jag höll på att frysa öronen av mig,...ja man är ju dum som in te k.lär på sig..sen sitter man och tjatar på alexandra att hon ska klä på sig =) he he skärpning therese

• ThereseLaurin

nu ska jag gå mer och käka frukost (nutrilett) mmm längtar så ....hehe eller så inte =)

• ThereseLaurin

nja det smakar ju okej..men ville helst ha nåt annat =) men men

• ThereseLaurin

Theresa: jo men har inga hemma och finns inte på väran affär så måste åka tio mil =) känns inte så lockande =)

Blondinen:hurtbulle=)

• ThereseLaurin

halloj!! här här har det gått bra idag,, men nog om mig nu =)

Välkommen emmamaria: vi väger oss varje fredag eller tar mått som man vill, kan även göra både och..det är absolut inget tvång om man inte vill väga sig så är det helt okej =)
    Va bra att du har fått bort många kilon efter grav=) så var det dock inte för mig =(
    Dessa magar...de är ju de som ställer till allt=) eller är det såsen =) hehe

Marsmamma:::Jag känner mig som dig som en städ tant =) hehe men men sånt får man ta..Grattis till dig som vart så duktig idag =)

Nova: ja det är svårt när manär ensam och känner suget komma smygandes..har inte nåt gott råd tyvärr =( men testa olika saker..hälsa p nån?? Kolla på bilder i tidningar på smala personer...=) ja finns massa knep gäller bara att hitta sitt eget.. Som du snart kommer att hitta =) Drar du ner på maten efter du har hätt i dig massa onyttigt?? eller äter du lika mycket sen ändå?? Sen är det ju bra att du mår illa och känner att du inte ville ha det =) det är rätt väg =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)