vikt...peppningstråd =)
emmamaria: vi har bara tagit vikten fårn förar fredagen...
Ahh va du var du ktig nova STARKT gjort =)
ska städa nu snart =( ha det bra
emmamaria: vi har bara tagit vikten fårn förar fredagen...
Ahh va du var du ktig nova STARKT gjort =)
ska städa nu snart =( ha det bra
marsmamma: ja jag måste verkligen nu 'r typ enda dagen jag har tid eller jag kvällen/natten..har liksom bara barnfritt på nätterna =) är svårt att städa med barnen=) gjorde vardagsrummet idag men det ser värre ut nu än innan =)
såg nyss wallander afrikanen=) nån som sett den?? var riktigt bra enligt mitt tycke=) fast jag gillar svenska filmer =)
Hurmycket julfixar ni till första advent??
ja jag vet inte hur jag brukar göra direkt =) hehe långt minne =) jag har bara levt som riktig hemma boende utan föräldrar förutom gymnasiet då i tre år..men granen brukar komma upp dan innan eller samma dag som julafton, men så gör inte min sambos familj, de tar fram den en vecka inna så det gör vi också nu..sen hade jag alltid riktig gran inte min samos familj..så nu har vi plast =( för att hans syster inte tål riktig... sen ljustakarna första advent och julgardinerna är jag inte säker på hur vi gjorde hemma hos mamma bara köket tror jag..men min sambos familj i alla rum gardiner och adventsstakar..så det gör vi nu
dvs ::julstakar och gardiner nu..sen även prydnader tror jag...är vill=)
Theresa: jo jag körde bara bars förut det är ju som godis =) men ska till stan på lördag så kanske =) Ja barnen är ju duktiga på att pillra =)
ne nu ska jag ta fram klorinet och börja med det värsta dvs toaletten =) kikar in i morrn eller inatt =) ha det bra alal =)
halloj alla !! igår han kjag städa tre rum =) puh..skönt efterår i alla fall =) Snart ska jag ta min an köket ....det är ganska jobbigt då jag tycker att det är onödigt stora tom ytor..men mycket skåp blir mycket i och ut plockande =(
i morrn är det väg dag tjejer=9 hu jag både bävar och längtar =)
så dagen blir fylld av städning för min del =)
theresa: ja pappmåttbandet kan ju inte vart nån hit =)
lycka till idag tjejer!!
malin: själv hatar jag ww maten =) för mycket grönsaker =) fast du kanske har märkt på alexandra att vi inte är en grönsaksfamilj =) Så jämt när vi bjuder på mat ..så kommer vi på justja grönsaker hahah
emmamaria: jag har två barn. en på ett år och en på snart tre år...Tjejer
nu ska jag ta mig ner till köket och göra nytta.. och lyssna på julmusik för första gången iår =) ha det bra
theresa: visst är dom härliga =)var tvungen at sluta städ efter 1 1/2 skåp gick inte längre då jag hade alicia klängandes...får ta nya tag senare idag...