vikt...peppningstråd =)
idiotblondinen: Jag ska nog testa ett "sockerfritt liv" ett tag iaf... Hrm *suck* mitt godaste i hela världen är det vita fullkornsbrödet (årets bluff) med makrill på tub. Skulle kunna äta ihjäl mig på det
Är detta samma som GI? Då får man väl inte heller äta potatis o grejjer? Jag vill så gärna hitta ngt som funkar i vardagen. Innan jag blev gravid tränade jag på gym 4-5 ggr i veckan och åt rätt... Hade även viktväktat bort 14 kg så jag vet att ett sunt liv inte alls är omöjligt. Jag måste bara komma igång igen. Men att träna som en dåre vet jag att jag inte hinner, men att inte gå en rejäl promenad per dag är bara löjligt (för mig alltså) det handlar bara om ren lathet... och att jag inte får tummen ur. När jag väl kommit ut är det superskönt och jag skulle kunna promenera jämt...
Är jag töntig om jag undrar om vi inte kan presentera oss lite närmre? Det skulle vara kul att veta lite mer om alla, vi ska ju trots allt hänga här ett tag. Denna tråd ska leva Läääääänge och ha massa forts. trådar, eller hur!!!