Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

God morgon!!!
    Tog aldrig macka igår kväll utan hoppade äver det. Jag var så stolt över mig själv när jag gick och la mig!!!

Sussi (Marsmamma): Vad du är duktig som kör pilates! Tycker du att det är bra? Jag har varit sugen länge men jag tror att jag är för osmidig De man sett på TV ligger ju och viftar med bebeb rätt upp i lusten som ingentin och det fixar INTE jag *hehe* Jag har hela tiden det här dåliga tänket att jag måste bli smal och sidig innan jag kan börja bli smal och smidig, det är ju så idiotiskt så det är ju inte klokt
    Jättejätte bra att du skippade fikat! Det måste ju känts superbra?

ThereseL: Kan du lägga till att mitt knä är 39 cm? Bra länkar du skickat!

Tjejer! Har ni bra tips på frukost? Jag ska ju sluta med min "drog" macka med mackrill! Jag måste ersätta den med ngt annat gott så havregrynsgröt funkar inte även om det nu är jättebra frulle

• Theresa1

Nova68: Duktigt med promenad till och från jobbet! Det är ju vardagsmortionen som är det viktiga har jag fått lära mig.

*håller tummarna*

• Theresa1

Sussi: Då du är vad du äter förra veckan bakade de bröd och gjorde nån röra istället för smör, ska kolla det. Det är så UNDERBART att ta en kaffe o en macka påå morgonen framför datorn... Tackar för tipset om "drinken" det är ju gott! Kanske man skulle testa...
    Har du köpt videon (winsor) eller är det annan pilates du kör?

• Theresa1

ThereseL: Det är inte hela världen Du har ju faktiskt kommit till insikt och börjat ändra dina vanor!!! Mckor och oboy är ju inte det nyttigaste som finns men det finns saker som är BRA mycket värre!!!
    Du erkänner ju att du fubbat det betyder att du vet att det är "fel" = Du är medveten!
    Nya tag.
    Att göra lite är bättre än ingenting och man kan inte göra mer an sitt bästa och om du behövde mackor så är det så.. Fast ett litet fyyyyyy sticker jag in iaf, så jag inte rättfärdigar fusk
    Eh... när jag mätte magen mätte jag där ja är som störst, ska man mäta vid naveln istället? Isf är mitt mått 96, ingen jätte skillnad men iaf...

Åh va kul med nya! Välkomna!

• Theresa1

30 kilo... det är så JÄVLA bra gjort!!!

*Hurrar o apploderar* *Fyvärkeri och fanfar*

• Theresa1

Therese: Skäll skäll!!! Jag ammar max 1-2 ggr på natten, kan jag iaf inte käka/dricka nutrilett då?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)