vikt...peppningstråd =)
MEN JA`RÅ??? Jag är bortglömd!!!
Jag läste ikapp o det var massa saker som jag tänkte på men jag tror att allt blev sagt... Jag äter också när jag är deppig... eller inte har ngt att göra... För mig funkar det om jag inte har ngt onyttigt hemma. Jag kan precis lika gärna äta gurka som chips. När jag tappade vikt förut så såg jag till att alltid ha färdiga nyttiga snacks typ solrosfrön (underskattade) och gurk eller moritsstavar. Det låter töntigt men det tar udden av det värsta. Om man ser till att "straffa" sig om man äter godis så gör man det inte lika ofta. Tex en bulle motsvarar XX minuter promenad. Så måste man ha bullen så måste man gå "förbränningen". Då är det verkligen inte värt det!!! Det funkar för vissa.
He he jag tycker att det är underligt att jag inte ser ut som en modell, jag vet ju tydligen precis hur man ska göra...
Jag har listat ut att jag är en situationsätare... Nu när det är lost RINNER det i min mun, jag vill ju ha mys... och JA det skulle gå bra med morot. Har bara potatis... funkar nog inte att äta rå *blä*
Mäter mig imorgon och redovisar. På listan jag inte är med på! (inte alls sur på riktigt)
Kramar.