Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

ib jag är på G med det med har iaf ätit bra mat o inte småätot något denna veckan!

• Våra Liv

kommer inte väga mig *ond* vet att ser jag inte minsta skillnad blir jag ledsen så väger mig först om nu 1½ vecka

• Våra Liv

koviktare, antagligen har du fått muskler o därför gått upp. muskler vöger 3 gånger fettets massa, men visst blirman ledsen

• Våra Liv

koviktare fan vad avis jag é vill med kunna träna.. jävla förkylning..
    måste erkänna att jag har samma tankar som dig typ vaje dag

• Våra Liv

IB du är för go med dina svar i min andra tråd vågar inte skriva där haha då får man väl en hop med hatmail *Asg* §

• Våra Liv

T1 håller med dig! förstår inte om man inte tycker om en tråd elelr finnder den ointressant varför en säga ett smack, har man inget för sig i livet annars eller

• Våra Liv

usch jag vill bli friiiiisk var ute en sväng o lekte med sonen i snön o sambon o liteni vagnen... så pratade vi med några vänner o dom sa att eftersom jag lagt om kosten helt så blir man lätt sjuk innan kroppen vant sig igen, den lite protesterar.. o det är klart det tnkte jag ju inte på.

• Våra Liv

vackrastarflow
    välkommen celluliter är någe djävulen för till världen *anse* svårt o bli av med. Men inte ge upp!

godmorgojn alla andra med här är vi fortfarande skitförkylda hatar det vill träna. svettas, känna pulsen gå i högvarv o känna lyckan är man är klar! men men får vänta några dagar till

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)